In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

9 lipca 2012

Harley Davidson - Barbie 1999, 2000. Ken 1999, 2000.

No... To świetnie bloga zaniedbałam, już tu pajęczyną zaczyna wszystko obrastać, czas więc chyba na jakieś sprzątanie :) W sumie nie mam nic na swoje wytłumaczenie - ogarnął mnie wielki leń. Blogi czytam i staram się w miarę możliwości komentować, choć u siebie długo nic nie zamieszczałam.
No ale w ramach zadośćuczynienia pragnę pokazać dzisiaj jednych z najbardziej męskich Kenów w historii Mattela oraz (trochę mniej zachwycające) ich towarzyszki. Trochę wspomnień: jakieś 3 lata temu myślałam, że zdobycie lalek Harley Davidson w przystępnej cenie jest rzeczą nieosiągalną. W sumie to nawet nikt nie myślał, że kiedyś będziemy je mieć u siebie. Po wygraniu aukcji za małe pieniądze i to z aż czterema z nich, była ogromna. Ale pamiętam jedno: zdjęcia i opis były okropne. Do dzisiaj kocham takie aukcje - co prawda nie wiadomo, czy lalki będą w dobrym stanie, czy przypadkiem nie kupujemy kota w worku; ale trafiają się prawdziwe okazy! Nie inaczej było tym razem. Lalki są świetne, nawet mimo tego, że np. nie miały niektórych akcesorii. Ostrzegam: dużo zdjęć :)

Barbie - Harley Davidson


Wszyscy razem świetnie się prezentują



Zacznę od Kena, którego najbardziej lubię.
Ken Harley Davidson 2000
Nawet nie ma co komentować, wystarczy spojrzeć na jego zdjęcia. Klasa sama w sobie.




Strój, jak i sam Ken wykonane są z ogromnymi detalami. Na plecach oraz na koszulce znajduje się logo Harley Davidson. Ken ma nawet włosy na klacie oraz tatuaż z orłem ,,born to ride".









Ken Harley Davidson 1999
Poprzednik pierwszego, jak dla mnie mniej udany. Może to przez ten rozczulający wyraz twarzy :D Gdyby tak mu się przypatrzeć, wygląda trochę jak Nergal...


Te dwie plamki koło oka trzeba bedzie chyba potraktować sławną ostatnio maścią.


Również i u niego można się rozpływać nad ogromnymi detalami ubrania. Prawdziwy zamek, nadruk na skórzanej kurtce, czy świetny pasek z logiem.





Barbie Harley Davidson 2000


Twarz bez emocji. Niby bardzo ładna, ale jednak jak dla mnie za słodka jak na ,,dziewczynę Harleyowców" - w przeciwieństwie do jej poprzedniczki z 1999, która jak dla mnie ogromnie spełnia swoją rolę.


Niestety spodnie się jej niszczą, taka już do nas dotarła.



Barbie Harley Davidson 1999


Jak dla mnie Mattel bardziej postarać się nie mógł i jest to najlepsza Barbie H.D. Bez porównania  z tą słodko-różową Dziunią (50th Anniversary Pink Harley Barbie).


Skórzany płaszczyk z prawdziwym zamkiem, torebka oraz zastepcze buty (oryginalny się gdzieś zawieruszył, a z jednym pozować nie bedzie :))



Po przedstawieniu lalek, czas oczywiście na inne zdjęcia i moje dziwne wariacje. Oczywiście moich ulubieńców jest więcej. Ah, ta subiektywność :P

-Kogóż to ja widzę... O wiele ładniejsza od tej blondyny, razem z którą zostałem wydany. Rok starsza... Ale jak wiadomo lalki są jak wino- im starsze, tym lepsze. Czy jakoś tak.


Miłe powitanie. Jak widać Barbie nie próznuje i od razu przechodzi do konkretów.



-Nie teraz! Ludzie patrzą. Pójdziemy później do mnie.



To jest bez sensu, ale tak mi się jakoś skojarzyło :D Widocznie za szybko jeździł.














Zdecydowanie faworyzuję tę parę:

Ale drugiej też nie mogło zabraknąć.


To zdjęcie miało być bardziej męskie, ale jego uroczy uśmiech zepsuł moje plany.

Męska rozmowa :)
-Słuchaj, mówię Ci: ja biorę brunetkę, ty blondynę. Tak będzie najlepiej.


Na koniec moje ulubione - niegrzeczny Ken.



Mimo dużej rozbierzności w moich wpisach, dziękuję, że chce wam się czytać i oglądać to wszystko. Są wakacje, więc z kolejnym postem będziecie się musieli męczyć trochę szybciej :D

17 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję zdobycia takich okazów :)
    Ich ubrania są po prostu super. Włosy na klacie Kena bardziej męskiego są śmieszne ;) Kurde, dlaczego rude, chyba, że też wyblakły od słońca ;D
    Mamy podobny gust, bo faworyzowana przez Ciebie para też bardziej mi się podoba i co zabawne w drugim Kenie też zauważyłam podobieństwo do Nergala i śmiałam się, jak przeczytałam o tym we wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka z tej serii nie przypadły mi do gustu i mówię tu o Barbiach, bo Kenów ocenić nie mogę, bo ogólnie ich nie lubię. Nie mniej jednak za te stroje dałabym się pokroić. Te detale! Te wykończenia! Mniodzio!
    No i niech stracę kawałek twarzy - te włosy na klace Kena są 100% maczo XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. A co paskud popala na ostatnim zdjęciu? Wygląda jak zwykły papieros, ale mina wskazuje że to jakieś ziółka :D
    Od dawna przyglądam się tej pięknej, Harleyowej serii. Bardzo chciałabym zdobyć Twojego faworyta wraz z motorem, a nawet dwoma motorami, bo u mnie mieszka Harleyowiec-blondyn. Co do kena "numer 1" to mam mieszane uczucia - bardzo podoba mi się strój i długość włosów ale mam zastrzeżenia do jego twarzy. W porównaniu z "dwójeczką" jest ciut mniej wyrazisty i taki dobroduszny.
    Laleczki towarzyszące "menom" są wdzięczne i atrakcyjne. Ciekawsza jest ciemnowłosa, z tą ostrą, wyrazistą szminką. W jej oczach siedzi diablik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest ten Ken Harley Davidson 2000 , taki realistyczny , a barbie to zdecydowanie ta blond laska Barbie Harley Davidson 2000 :D zazdroszczę ! masz nosa do takich lal :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i nie piszesz zbyt często, ale jak pokażesz takie perełki (przynajmniej dla mnie) to warto czekać! Masz 3 moich ukochanych Harleyowców! Ile ja sobie wymyślałam kiedy byli nawet na allegro w przystępnych cenach a ja ich nie kupiłam!
    Uwielbiam tych dwóch facetów! Oni mi wyglądają na prawdziwych Harleyowców! Skóry, podarte jeansy, tatuaże, kilkudniowy zarost - niesamowici! A to ostatnie zdjęcie po prostu wymiata! A Barbie - też mamy podobne zdanie - brunetka z ciemnymi ustami to moja faworytka i tylko ją chciałabym mieć z tej serii! Jest genialnie zrobiona - wygląda jak twarda babka!
    Ależ Ci zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdobycia takich okazów! Wszyscy razem świetnie się prezentują, choć za Kenami nie przepadam ;) Ale tych wszystkich ubrań to Ci zazdroszczę, wspaniałe jeansy i kurtki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten drugi Kenio ma uśmieszek jakby się czegoś naćpał :D
    Fajna drużyna :) jeszcze tylko motocykli im brak :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie pierwsza para jest bardziej harley'owa. Przynajmniej w moim wyimaginowanym pojęciu o tych postaciach.
    Gratuluję zdobyczy, bo chyba można ich tak nazwać;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję taniego zakupu! panowie bardzo nie w moim typie, nawet nie patrze na nich w kategorii mężczyzn, więc nie mi oceniać ich wygląd. ten z włosami na klacie (brr) jest ubrany jak mój były, ta sama stylistyka lat 80'tych!
    jak dla mnie panie są ciekawsze :) podoba mi sie wiśniowa szminka tej szatynki! ubranka świetne, Mattel sie postarało! najfajniejsze są te skórzane kurtki!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja myślałem że to wgl inne lalki, ale świetnie się prezentują! Gratuluję;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Portugal!
    Your harley Davidson barbies are super, simply great. good photos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia:)
    Ale faktycznie ten starszy kenio ma pocieszną minkę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łaaaał, ale masz gang motocyklistów :-) Ja też uwielbiam takie okazje, ale muszę Ci powiedzieć, że pośród tych lalek to kobiety zrobiły na mnie większe wrażenie. Są świetne i nie umywają się do nowszych Barbie z tej serii. Szczególnie ta z ciemnymi włoskami - jest boska i taka nieróżowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. hello, no wreście coś wstawiła:) i to nie takie małe coś:D:D
    superowo, gust znowu się potwierdza że mamy podobny, bo ta klata tego pierwszego Kenia jak u pirata;) ze szczegółów w serii to okulary Pana nr. 1 są po prostu kosmiczne.
    A zdjęcie z fają- poezja- bardzo niegrzeczny chłopiec;).

    Pozdrowionka- no i nie zapomnij przez wakacje czegoś sfotografować i dać nacieszyć oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello from Spain: Thanks for sharing these pictures and welcome to the new blog. I love Harley Davidson Ken 2000. He is very sexy with the beard he has. The hair on the chest and the vest are very original. 2000 Harley Davidson Barbie is my favorite. The clothes she is wearing is wonderful. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  16. daj też zdięcia lalki meridy walecznej
    z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń