In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

21 lipca 2012

Cinderella - by Disney and Mattel + Prince

 
Hej ;) Dzisiaj będzie ostatni wpis przed moim wyjazdem - nie ma mnie od jutra do 7go sierpnia.
Z racji, że przypomniało mi się o tym wpisie u Grażki, postanowiłam pokazać, jakie Kopciuszki u mnie mieszkają. Oczywiście zgadzam się w całej rozciągłości z wyżej wymienionym wpisem, a raczej fragmentem o wyglądzie (bowiem bajka jest jedna z moich ulubionych). Cinderella/Kopciuszek - dziewczyna w srebrno-błękitnej sukni, o miodowych, tudzież rudawych włosach... Przedstawiana jest zazwyczaj jako blondynka w niebieskiej sukni. Wkurzało mnie to niesamowicie(nawet przerobiłam włosy Kopciuszka z pierwszego zdjęcia w tym wpisie :D ). Jednak... niespodzianka! Disney wydał dawno, dawno temu lalkę, która faktycznie przypomina filmową bohaterkę! Właśnie na niej(chociaż nie tylko) chciałabym się dzisiaj skupić.

Cinderella Disney
Nie wiem dokładnie, jakie to jest wydanie. Nie umiem znaleźć identycznej w Internecie. W każdym razie, na karku ma napis ,,Disney". Lalka ma zbliżony kolor włosów do bohaterki filmu. Do tego ma błękitno-srebrną suknię oraz uroczą i podobną do pierwowzoru, według mnie, buzię. Włosy ułożone w kok i biżuteria także podobne.


Zdjęcie z lekko odgarniętą grzywką, żeby pokazać twarz :)


 Cinderella Mattel
Oczywiście blond włosy, cała fryzura praktycznie nie przypomina tej filmowej. Do tego niebieska suknia. Ale ten Kopciuszek ma bardzo ładną buzię, taką delikatną.



 Książę Mattel
Jak dla mnie najlepszy z wydanych na rynek. Praktycznie identyczny jak ten w filmie animowanym, do tego ma artykułowane ręce i nogi. Przyjemnie mu z oczu patrzy :)



Po przedstawieniu ,,bohaterów" posta, przychodzi czas na zdjęcia :)  Dość dużo, jak zazwyczaj.

Nie wiem, czy strój Wróżki można zaliczyć do lalek, w każdym razie też go możecie zobaczyć. Maska przyszła z całą suknią Kopciuszka - chyba ktoś  się pomylił, gdy sprzedawał.


Gościnnie w roli Matki Chrzestnej wystąpił Ken Fashionistas ;D






A tutaj porównanie - lalki kontra bajka :)








Więc... Do następnego razu! Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

11 komentarzy:

  1. Ta Disneyowska lalka, to chyba najbardziej podobny do filmowego.
    Mattelowy Kopciuszek za to ma piękną buzię. Uwielbiam ten mold i chciałbym zobaczyć go wykorzystanego na innej lalce.
    I tak cały show kradnie Wróżka Chrzestna aka Fashionistas XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ken Fashionista w roli wróżki mnie rozbroił :)
    Myślę, że gdyby z obu wersji zrobić mix - twarzyczka mattelowskiego, włosy i sukienka disnejowskiego Kopciuszka, to lalka byłaby idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta druga Cindka jest przezajebista.... ejj co ty narobiłas, mam chcieja!;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze powiedziawszy Kopciuszki mnie jakoś nie wzruszają, ale za to książę...Na ostatnim zdjęciu tak czule szepce Kopciuszkowi do ucha...

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah ken jako wróżka :D dobre !
    kopciuszek , bardzo są piękne :) podoba mi sie ta pierwsza , bo ma podobne ułożenie włosów , a ta druga też może być , ma ciekawą buzię !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ken w roli wróżki spisuje się świetnie xd
    Co do Kopciuszka to bardziej podoba mi się wersja Disneya ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. drugi Kopciuszek zdecydowanie ładniejszy jak dla mnie, pierwszy ma zbyt nowatorski makijaż jak na mój gust. buzie obydwie ładne! Ken Fashionistas jak dobra wróżka jest zabójczy!!! padłam gdy go zobaczyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Gościnnie w roli Matki Chrzestnej wystąpił Ken Fashionistas ;D" hahahahahaha :D Bardzo fajny wpis i super fotki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak szkoda że Mattel nie używa headmoldu Kopciuszka dla laleczek playline. Przecież taka ujmująca twarzyczka świetnie sprawdzałaby się u współczesnych Barbie! Byłoby to godne zastępstwo dla lalek z przeszłości, bo buziak Kopciuszka jest nadzwyczaj udany - delikatny, elegancki i bez "botoksu". Chciałabym kiedyś zobaczyć Fashionistkę z taką miłą buźką

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś znawczynią w bajkowych lalkach! :-) W tym pojedynku dla mnie też Disney wygrywa - bo buzia u Mattela równie śliczna, ale kolor włosów i suknia dają duuuży plus :-). Za to Fashionista wygląda w tym fatałaszkach, jak bobasek na chrzcinach ;-) Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: I wish you a happy holiday. The photos are beautiful. Cinderella is one of my favorite princesses. The prince is wearing a very elegant clothes .. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń