In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

11 maja 2012

Sesja Barbie Basics 04 + nieudolne szycie.

Witam, witam :) Druga część syrenek będzie następnym razem. Teraz, z racji pogody wszyscy wychodzą cykać lalkom fotki - więc ja też skorzystałam z okazji.
Do tego chciałabym pokazać moją nieudolną sukienkę, którą uszyłam podczas tego wyjścia na ogródek. Ma śliczny seledynowy kolor. Wiem, że nie jestem mistrzynią szycia, ale mam ogromną nadzieję, że z czasem będzie lepiej. Już od jakiegoś czasu ,,rozkminiam" wykroje - wiem, że to może śmieszne, ale większość jest chaotyczna i mało z nich rozumiem. Myślę, że kiedyśtam uda mi się uszyć coś, z czego w pełni będę zadowolona i będę rozpływać się nad tym, jak cudne ubranko uszyłam :D

No. Czas na zdjęcia, dzisiaj za modelkę robi Barbie Basics - Model 04.











Do następnego razu, pozdrawiam ;)

15 komentarzy:

  1. O rany, jakie cudne zdjęcia! Za lalką nie przepadam, dokładniej za jej fryzurą, ale te kolory tła, jej ciała + ta świetna sukienka tworzą extra efekt! Dodatkowo Barbie wygląda jakby była z czekolady :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem na etapie rozkminiania wykrojów - czarna magia ;D
    A Twoja sukienka jest obłędna i pięknie zaprezentowana przez modelkę! Sama robiłaś te "wycinanki"? Że też ja na to nie wpadłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Mono. Ja właśnie bardzo lubię jej kolor skóry, faktycznie jak czekolada - fryzura moze trochę za krótka, ale szczerze to i tak ją bardzo lubię :)
    ajatoco - Gdybym je sama zrobiła, to pewnie by mi się rozpruły, wychodziłyby nitki i tak dalej xD Nacięcia były już więc na materiale ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukieneczka ślicza! rozjaśniła lalkę !zdjęcia piękne! a co do szycia to kazdy z nas szyjących kiedyś zaczynał ,i duzo rzeczy mi nie wychodziło, trzeba czasu a zobaczysz ze sama zauwazysz ze szycie to pestka
    Zapraszam na mój 2 blog (http://gabi-5mates-zaczynamszycdlalalek.blogspot.com/)na szycie bluzki w przyszłym tygodniu puszczę posta ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Portugal! I love the dress. great photos...

    OdpowiedzUsuń
  6. No co Ty mówisz, że Ci nie wychodzi?! Bardzo ładna sukienka! Sama ubrałabym tak moje lalki! Co do wykrojów - olać je :D Ja uznaję zasadę szycia na lalkach i wiesz co? Wtedy ciuszki najlepiej mi wychodzą, jeśli można powiedzieć, że coś wyszło :) Co do modelki to moja ulubienica ze wszystkich serii Basiców! Jest nieziemska w każdym wydaniu, a ta sesja wyszła Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też z początku wykroje przerażały. Ale zaczęłam je rozpracowywać krok po kroku po swojemu. Teraz tworzę wykroje sama wzorując sie na tych wygrzebanych z sieci, bo i tak większość z nich jest na lalki starego typu, a ja takową posiadam tylko 1:) Założyłam sobie nawet teczuszkę, gdzie trzymam te wszystkie świstki:)Jak chcesz mogę ci podesłać kilka gotowych, o ile mój skaner ożyje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi sie fryzura tej lalki, jak zresztą i cała lalka. gdyby nie fakt, że tak trudno dobrać pasujące odcieniem zginalne ciało bez wątpienia bym ją kupiła.
    jakie masz śliczne niezapominajki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odnośnie Twojego komentarza u Dark Beauty "Strasznie zua jestem, bo Natajka już kilka razy wspominała na blogu, że nie zdradzi gdzie kupuje takie cudowne mini cole, talerzyki i porcelanowe dzbanuszki :D " - nie wiem gdzie kupuje Natajka, ale podobne naczynia znajdziesz http://www.swiatkoralikow2.pl/index.php?cPath=656
      kiedyś były tu i buteleczki coca coli, ale teraz ich tu nie widzę. może można o nie zapytać na stronie

      Usuń
  9. Ja cos tam kumam z wykrojow,no moze wiekszosc:] Ale i tak trzeba wszystko przerabiac na rozmiar i figure swojej lalki.....
    Gdzie tam nieudolne szycie,ta sukienka jest swietna!!!!Ta ciemnowlosa lalka jest niesamowita!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lalka w nowej sukience ślicznie się prezentuje :) Bardzo udana sesja fotograficzna :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej ^^ piękna sukienka i super materiał :D. Murzynka Basics <3.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Spain: This Barbie is one of my favorites. I love the yellow dress she is wearing. I like pictures with the flowers in her hand. A great job. Wonderful photos, as always. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo tp mi się podoba ;) bardzo ciekawy strój i ta sceneria z tyłu.. Idealnie dopasowana :) fantastycznie :D pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, lalka prezentuje się wspaniale na tle tak barwnej scenerii :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń