In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

1 maja 2012

Fairytopia - Magical Mermaids - Syrenki część I

Witam! Majówka się zaczęła, części z was pewnie już nie ma w domu. Pogoda iście wakacyjna, jeśli wakacje - to i woda. Kto ,,mieszka" w wodzie? Syrenki oczywiście :) Post ten będzie podzielony na dwie części, ponieważ chciałam pokazać jakie to dziewczyny z ogonem mieszkają w mym domu. W dzisiejszej części możecie się wiec spodziewać tych oto osobników:

Zapewne każdy z was widzi Kena Basics wraz syrenim ogonem ;D Ale o nim później. Na początek syrenki, które są według mnie jednymi z najpiękniejszych posiadaczek ogona, jakie wyprodukowała firma Mattel. Jest to seria...

Fairytopia - Magical Mermaid

Barbie
Lalki te mają niezwykle delikatne ogony, guma, z jakiej są zrobione bardzo szybko pęka. Toteż każda z nich ma niestety jakąś skazę. Włosy jako (jak na razie) jedyne przeszły etap prostowania. W oryginale lalki je miały lekko kręcone. Uważam, że w prostych jednak wyglądają o wiele lepiej, więc Kayla i Christie czekają na swoja kolej. Barbie ma blond włosy z fioletowymi pasemkami.



Kayla
Moja faworytka. Cudowny mold, piękne, blond włosy z niebieskimi pasemkami. Niestety nie ma korony. Makijaż w zimnych odcieniach i ten nieobecny, przenikliwy wzrok...



Christie
Ostatnia przedstawicielka tej serii. Jak dla mnie ogromnie wyjątkowa, bowiem mało jest ciemnoskórych lalek z blond włosami. Twarz ma rozczulającą, trochę nieobecna, jakby nie uświadczyła żadnych szarych komórek :D



Kolejna ich syrenią koleżanką jest niebieskowłosa Bezimienna, bodajże z serii Sea Pixies - ale pewności nie mam, gdyż nie umiem znaleźć tej serii w internecie. Oprócz tej lalki była jeszcze jej inna, fioletowowłosa koleżanka.

Wielka głowa powoduje, że mogłaby mieć powiązanie z jakimiś My Scene. Ale tak lubię tą lalkę, że mi to nie przeszkadza. Podobają mi się u niej te rozchylone usta, niebieskie włosy i wielkie oczy!


Należy także dodać, że ta lalka to syreno-człowieko-wróżka :D Gdzieś mam jej skrzydła.

No i obiecany bonus - Kenio jako syren haha :D Ogon kiedyś uszyła krawcowa. Swoja drogą chyba fajnie sobie o nas pomyślała, kiedy usłyszała o syrenim ogonie dla lalki-faceta :D No ale czyż on nie jest przystojny w tym wcieleniu?


Wszystkie mu się rzucają do... stóp/ogona?

No i kilka efektów nudy.






No i na koniec coś, albo raczej ktoś, całkiem odbiegający od syreniego tematu. Nowy Ken z serii Fashionistas. Jak dla mnie WRESZCIE pojawił się Ken playline wyglądający jak facet a nie różowogaciowy wymoczek. Na żywo jest jeszcze lepszy. No to tyle, do następnego razu i dziękuję tym, którzy dotarli do końca :D

15 komentarzy:

  1. Ależ ślicznotki! szkoda,że w serii nie było prawdziwego Trytona :) ale ten Kenio to ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeej piękne zdjęcia, syrenki wyglądają tak kusząco!!!A nowy fash wyjebany w kosmos!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Fairytopię ! Lalki mają charakter, ach te moldy <3. Ja mam Fairytopię Joybelle trupka bez skrzydeł, ubranka i oryginalnej fryzury :D. I ciągle nie mogę uwierzyć że ma mold Generation Girly :).

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyszło Ci to tło do zdjęcia! ciekawe rozwiązanie co do ogonów, chociaż chyba mniej praktyczne niż te zdejmowane. Tryton to konieczność, lepszy z dorobionym ogonem niż żaden XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze: Kayla jest moim wiecznym przedmiotem pożądania
    Po drugie: ciemnoskóry tryton w uszytym przez krawcową ogonie prezentuje się jeszcze lepiej, niż w oryginalnych ubrankach
    Po trzecie - narobiłaś mi apetytu na nowego Fashionistę. Przystojna bestia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolekcja! Ehh zawsze miałam chęć na te syrenki, ale jakoś albo nie po drodze albo ich nie ma w moim otoczeniu... Śliczne fotki, cóż ja nie będę wybierać między nimi wszystkimi, bo wszystkie są piękne. Najbardziej lubię w nich te kolorowe włoski! Cudnie to wygląda... :) Dawno mnie nie było na żadnym blogu, muszę nadrobić zaległości chociaż jakoś chcicy na lalki nie mam lecz fajnie popatrzeć na piękności u innych ;)
    Nowy Ken super! Ale jeszcze go na żywo nie widziałam a już włoski mi podpadły. Wydają się takie hmm posklejane... No cóż ale może to tylko tak na pierwszy rzut oka.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Turkusowa Kayla prześliczna :) Żadnej syrenki jeszcze w kolekcji nie mam, kto wie, może i tę gdzieś kiedyś zdobędę :)

    Ken i mnie się podoba, zgadzam się z Tobą, wreszcie wygląda jak prawdziwy facet!

    OdpowiedzUsuń
  8. O, gratuluję! Syrenki z tej serii (Fairytopia) są trudne do zdobycia i cholernie drogie! Wiele osób przekłada ich główki na standardowe ciałka. Christie i Kayla są nieziemsko piękne, zaś Barbie... jakoś nie robi na mnie wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim Ken syren - wymiata! :)
    Co do lalek.. Ta z duża głową ma moje stanowcze NIE, ale to rzecz gustu :) Pozostała 3 jest natomiast fantastyczna z paroma minusami :) Pamiętam, że jak zobaczyłam te syrenki w gazetach na wyretuszowanych zdjęciach strasznie zapragnęłam je mieć, ale po obejrzeniu w sklepie, wszystko mi minęło - to łączenie ogona z ciałkiem strasznie mi się nie podoba i w dodatku piszesz, że guma się rwie.. Poza tym lalki są piękne! A Kayla najpiękniejsza z nich! Każda ma blond włosy z kolorowymi pasemkami, ładnie wyrzeźbione ogony z kryształkami - no cud miód! :)

    Przepraszam jeśli kogoś urażę... Ale on nie wygląda jak "różowogaciowy wymoczek"?! Najłagodniej mówiąc wygląda jakby miał się zaraz rozpłakać, bo złamał paznokieć XD Zupełnie nie jest w moim guście... :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Urshula: Racja - mogliby zrobić wreszcie syrena z prawdziwego zdarzenia.
    Dollby: Dzięki ;)
    J.P: Ona ma ten mold?! Jej, dziękuję za dowiedzenie się czegoś nowego - Joybelle jest piękna.
    Jewel snake: Też bym wolała, żeby ogony były zdejmowane, ale wtedy nie byłyby chyba już tak efektowne ;)
    Stary_Zgred: On jest tak przystojny, że nawet jakby mu ubrć różowy T-shirt będzie wyglądać dobrze :D
    Karina: Bardzo mi miło, że odwiedziłaś mój blog. Dawno nie pisałaś, a szkoda. Pamiętam, że blogowania zaczęłam od oglądania kilku innych blogów, Twój był jednym z pierwszych i dobrze pamiętam jak czytałam każdą notkę :)
    Co do włosów Kena - faktycznie trochę posklejane, ale osobiście mi to ni przeszkadza ;)
    Mono: Najwyższy czas na jakąś syrenkę - któregoś dnia może zdobędziesz Kaylę, powodzenia ^^
    Lunarh: Dzięki ;) Też się zastanawiałam, czy nie przełożyć głowy, ale chyba straciłyby swój urok - może kiedyś.
    Kate: Te gumowe ogony lalek są faktycznie niewypałem. Skoro te leżą tylko na półce i już mają je gdzieniegdzie oberwane, to wyobrażam sobie taką lalkę po zabawie z dzieckiem... Mogli się bardziej postarać. Co do Kena: dlaczego miałabyś kogoś urazić, skoro każdy może, a raczej powinien mieć własne zdanie! :D Może dlatego mi się spodobał, że lubię kenów-brunetów. A dość mam już tych keowych moldów na jedno kopyto, ten jest wg mnie inny. Może kiedyś się do niego przekonasz xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała kolekcja , wszystkie wyglądają uroczo a Ken to prawdziwe ciacho :)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Spain: I like very much your collection of mermaids. I see you have many beautiful sirens. I like the mermaid with pink crown. It's a beautiful Barbie. Very original image as'' mermaid'' Ken. Congratulations on your new Ken Fashionistas. I also am going to buy that Ken. It is very different from other kids at Mattel. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello!
    I love your barbies .
    They have got beautiful clothes .
    I like Barbie, Kayla and Christi.They are so lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile syrenek :) Ale jednak tryton jest najlepszy :D A co do Fashionnistkowego Kena .... No cóż mnie on przeraża . Nie ze taki brzydki tylko tym wzrokiem mnie straszy w sumie zadni fashionistkowi faceci mi się nie podobają...

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się o coś zapytać- czy lalki z serii Magical Mermaids ruszają ogonami? Bo moja młodsza kuzynka bardzo by chciała mieć Barbie z ruszającym się ogonem, kiedyś pożyczyła sobie od koleżanki i była bardzo podobna do Kayli z tejże serii. To było dawno, nie pamiętam więc, czy to była Kayla, czy nie Kayla... powiesz?

    OdpowiedzUsuń