In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

22 kwietnia 2012

Asha Third Edition - 1995

Jak dotąd mało ciemnoskórych lalek pojawiło się tutaj na blogu. Nieciekawie, zważywszy na to, że według mnie są one jednymi z najładniejszych. Barbie, posiadaczka blond włosów, nie jest dla mnie tak interesująca i unikatowa, jak jej inne koleżanki; ciemnoskóre, rude, brunetki, czy Azjatki. Dlatego też patrząc ostatnio na półki z lalkami, doszłam do wniosku, że więcej u nas tych ,,innych" dziewczyn, niż klasycznej blond Barbie. Dzisiaj więc jedna z jej ,,przyjaciółek", wyprodukowana w 1995 roku...

Asha
Ciekawe jest to, że lalka nie była sygnowana ,,Barbie" na opakowaniu. Po prostu: Asha - Third Edition. African American Collection. Mold ma taki sam jak jej imię, Asha (1990)

Uwielbiam twarze ciemnoskórych lalek. Asha ma piękny makijaż oraz rzadko spotykane zielono-brązowe oczy. Do tego złote kolczyki oraz naszyjnik, który się zerwał i leży gdzieś samotnie.

Sukienka jest według mnie zachwycająca. Rozszerzana na dole, tworzy jakby syreni efekt. Cała pokryta jest złotymi ,,łuskami", które mieniąc się tworzą super wrażenie. Do tego posiada duże rozcięcie ukazujące nogę Ashy (buty od innej lalki). Na dłoni piękny złoty pierścionek - kwintesencja lalek z lat 90. Niech one wrócą! ;) Chociaż z tego co widziałam nowe Fashionistki mają je mieć, hmmm.




No i kilka zdjęć fotogenicznej Ashy. To ostatnie najbardziej mi się podoba, ma taki zaciesz na twarzy :D





Swoją drogą jak wam się podoba nowy pulpit nawigacyjny Bloggera? Wg mnie jest strasznie... Nie wiem, czy to dlatego, że wkurzają mnie nowe rzeczy i potrzeba czasu, aby się do nich przyzwyczaić. Czy dlatego, że wszystko jest dziwne i faktycznie nie da się w tym połapać? :/ Zawsze jak zmieniają coś dobrego, przejrzystego; to na gorsze, eh.

9 komentarzy:

  1. jaka piękna!!makijaż ma śliczny!

    co do nowego pulpitu bloggera - używam od jakiegoś czasu i też ciężko było sie przestawić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. panna cudna! a do starego interfejsu pulpiytu mozna spokojnie wrócic;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ujmująca, łagodna twarz. Szczery, trochę nieśmiały uśmiech. Ogólne wrażenie: strasznie miła lalka. Lubię te wczesne, ciemnoskóre piękności. Mają w sobie wiele elegancji i ciepła, wydają się bardzo przyjacielskie oraz łagodne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała lalka! Ostatnio zastanawiałem się, czy nie kupić jej na eBay'u!
    Co do samej lalkowej postaci, to poza podobnym ciałem i wymiarami, Asha nie była nigdy powiązana z Barbie, a z Shani, o której pisałem kiedyś na blogu -> http://barbiecollection.blox.pl/2010/06/Christie-Sparkle-Beach-1995.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudna! A właśnie ostatnio natrafiłam gdzieś na całą serię Asha i zachwycałam się wszystkimi lalkami po kolei :)
    Boże... a Te oczy! Mogłabym się na nią gapić i gapić ;)

    Co do bloggera - też mnie to wnerwiło i to strasznie! Wchodzę i nie wiem gdzie jestem! Ale jak pisze Dollbby - spokojnie można wrócić do starego :) I znowu jest cacy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urshula - makijaż taki skromny, ale wg mnie robi wrażenie ;)
    Dollby - ale ze mnie idiotka. Dopiero po przeczytaniu Twojego komentarza oraz Kate dowiedziałam się, że można wrócić do starego. Facepalm :D
    Stary_zgred - dokładnie! Uwielbiam te dawne ciemnoskóre nawet bardziej od klasycznych SuperStar.
    Barbiecollector - serdeczne dzięki za informację o Shani! Tak podejrzewałam, że nie była związana bezpośrednio z Barbie, chyba podobnie jak np. seria Heart Family.
    Kate - tak jak wyżej pisałam... bez Was dalej bym się męczyła z tym nowym bloggerem, tragedia :D Swoją drogą marzy mi się uzbieranie całej tej serii, ale to kiedyś tam... Bo teraz inne lalki są ważniejsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuuudo ! Piękna :D. Krój sukienki też wspaniały. Taka jest w dodatkowym ubranku Barbie Fashionistas- tylko cała różowa jest :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: I like Asha. You're right that the dress and earrings are stunning. I like her eyes. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta Asha! Ma taką radosną twarz! Zauważyłam, że ma dokładnie taki sam zestaw biżuterii, jak Avon Velvet Winter Barbie z 1995 roku, z tym, że tamten był srebrny.

    OdpowiedzUsuń