In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

1 lutego 2012

Walking Barbie & baby sister Krissy 1999

Na początek chciałabym Wam podziękować za taką ilość komentarzy. Jack Sparrow jest z siebie dumny :D
W dzisiejszym wpisie chciałabym przedstawić stosunkowo zwyczajną, aczkolwiek uroczą lalkę. A właściwie lalki. Moja siostra dostała zestaw na gwiazdkę i domagała się, żebym go jak najszybciej pokazała na blogu :) Więc jest:

Walking Barbie & baby sister Krissy

Zaczniemy od Barbie. Jaka jest? Taka typowa ,,girl next door". Przyjazna twarz, włosy zaplecione w warkoczyki, nienaganny strój (dwuwarstwowa bluzka+ spódnica ozdobiona brokatem).



Buty jak buty...

Ale co pod butami?! Nie wiem dlaczego maziaste toto jest zamiast stopy... Ale może wiąże się to z tym, że lalka ma chodzić, o czym za chwilę.

Krissy, czyli siostra Barbie(niesposób połapać się w tych wszystkich więzach rodzinnych...) Osobiście uwielbiam takie małe mattelowskie kurduple. Są urocze :D Pamiętam, że gdy byłam młodsza i grałam w jakieś gry na oficjalnej stronie barbie, uwielbiałam taką, w której można było przebierać Krissy, robić nią jakieś babki z piasku, karmić... Więc od zawsze chciałam mieć tą małą. Może dlatego tak je lubię.

No i rzecz najważniejsza. Barbie chodzi... ale oczywiście nie sama. Należy ją przymocować do wózka, wózek ciągnąć i voila. Barbie śmiesznie macha nogami :D
Można obejrzeć reklamę na youtube. KLIKNIJ TU ABY ZOBACZYĆ.
Wózek posiada jeszcze jedną funkcję - gdy Krissy kładzie głowę na plastikowej poduszce, z wózka słychać dźwięk kołysanki lub śmiech.

Teraz kilka zdjęć. W sumie powstała krótka, nudna, nieplanowana scenka ;D

-no śpij...

Jeszcze tylko kołdra, żeby się nie przeziębiła


Jednak dziecko ani myśli o spaniu! Od razu wychyla się, aby wyskoczyć z tego nudnego wózka.


I niestety nici z randki z Kenem :(  Barbie musi zająć się siostrą. 

16 komentarzy:

  1. miałęm ją w wersji trupek... ale poszła... ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cztery siostry i żadnego brata, współczuję Barbie :( hehe
    Lalka sama w sobie zwykła, aczkolwiek ładna, taka typowa niania :) Podoba mi się jej bluzka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle mi się trupków przewinęło, że już sama nie wiem, czy taka u mnie była, czy może gdzieś jeszcze jest... Ale strój mam, świetny jest i gdy jakaś panna w nim do mnie przyjechała, to go sobie zatrzymałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laleczka ma zgięte rączki jak niektóre superstary. Czyżby przebrzmiałe już modele ciał powracały do łask? Ciekawa sprawa :)

      Usuń
    2. Oj niestety wątpię :( Lalka jest z 1999 roku, a zgięte rączki są pewnie po to, aby dopasowały się do wózka.

      Usuń
  4. Całkiem śmiesznie wyglądają te nóżki jak nimi przebiera;)
    Całość świetna- idealna do rozpakowania i zabawy- uwielbiam takie zestawy, które umożliwiają zabawę bez dodatkowych zabawek- szkoda, że już z tego wyrosłam;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwacznie te nóżki wyglądają :-D Chyba ten sam patent był używany u Movin' Groovin' Barbie.Bardzo ładna ta laleczka i fotogeniczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta mała faktycznie ciekawa:) Przedostatnie zdjęcie cuuudne:D:D:

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna Barbie, buzię ma taką świeżą i młodo wygladającą. te warkocze świetnie to podkreślają

    a stópki bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  8. Mama Barbie to strzela tymi dzieciakami jak z armaty...
    Uważaj na te nóżki, moja Moovin Grovin też takie miała i po czasie guma stwardniała i zmieniła się w twardy plastik. I niestety potem ta część stópki odpadła :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka ♥ to znowu ja.! Byłam tu niedawno i pisałam że nie zbieram lalek ale bede odwiedzać twojego bloga.. I odwiedzam....Podoba mi się ta lalka, ale bardziej lubie małą Krissy (jest słodka ;***)
    Już nie mogę się doczekać kolejnego wpisu...
    Emiliana♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeej! Pamiętam ją z dzieciństwa! Strasznie chciałam ją mieć i jak przyszło co, do czego i miałam możliwość ją dostać, wybrałam inną - Teresę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. AAA i ten patent ze stopami jest taki jak u moovin' groovin. Tylko, że lalki z tej serii miały miękkie podeszwy w kolorze skóry, a chodzą dokładnie tak jak w reklamie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Spain: i have the Barbie with Krissy stroller. They are very cute. Shoes are like everyone else. They were I can get on and off. The set of sisters of the 90 I love it. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  13. Ona jest wspaniała :), a Krissy ma słodziutką twarz : D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta spódnica spędzała mi sen z powiek od pewnego czasu. Dostała mi się z jakimś trupkiem i nie mogłam jej zidentyfikować. Dzięki za ten post!

    OdpowiedzUsuń