In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

26 lutego 2012

Tangled Mother Gothel / Gertruda 2012 + moje pierwsze fotostory

Dzisiejszy wpis będzie troszkę nietypowy ;) Tajemniczy ktoś wyrywa się do narracji...

Nie tak dawno, Loreen pokazała u siebie na blogu tegoroczną nowość Disney Store. Z racji uwielbienia do filmu ,,Zaplątani" Paumar stwierdziła ,,muszę ją mieć"! Do tego wkrótce doszła dość korzystna cena na
serwisie zagranicznym i oto przybyła, po około dwóch tygodniach, cyniczna...

Mother Gothel (Gertruda)

-Brzydka, nie? Roszpunka się jej trochę boi. Te kruczoczarne loki, zielone oczy, złowrogie spojrzenie, a ta gładka twarz... Ah, co dzisiaj czynią operacje plastyczne! Mało kto o tym wie, ale zdradzę wam tajemnicę...
Gertruda wcale nie wypadła z wieży, to był manekin. HA! Żyje, skubana, i ma się dobrze, patrzcie:


- Ale dość o niej, teraz o mnie...Jestem Flynn Rider, ale naprawdę nazywam się Julian Szczerbiec i...

- Juleeeeeeeeeeeeeek!!! Gdzie moja korona?!
- Mnie tu nie ma...

-Niuh, niuh.

-Maksiu... Widziałeś Julka?
-...

- A ty Pascal?
- Ritititi pisk pisk
-Aha... Mhm... Ciekawe.

-JULEK! ZŁAŹ STAMTĄD!!!

-Ty mały zdrajco, żabo ty!
- To KAMELEON! KA-ME-LE-ON!

-Dobra! Mnie, najsprytniejszego, najprzystojniejszego, najchytrzejszego, najlepszego...

...5 minut później...
-... najbardziej bohaterskiego, najodważniejszego mieszkańca tego królestwa, nie przechytszy jakaś żaba! Złaź, gadzie!


-Ej! No wiesz co?! Biedny Pascal.
-Oj tam, zaraz biedny... Ja jestem jeszcze bardziej nieszczęsny... Nie umiem stąd zejść.

-Maks! Wiesz co robić ;)

-No bez przesady, nie ciągnij tak! No sam już zejdę!!! Puść mnie!

(jebudum)
- Iiiiiiiiihahahahah
- Nic mi nie jest.

- Julek, jak ja z Tobą wytrzymuję...
- Wieeem, że jestem fajny.
-...
- Oj, tylko się droczyłem. Korona dla najpiękniejszej księżniczki!

- O nie, Gertruda idzie. Julek, jak myślisz. Ona dalej twierdzi, że moje włosy mają moc?
- Nie wiem, ona jest dziwna. Nie przyzwyczaiła się jeszce do nowego środowiska. Te kremy przeciwzmarszczkowe jej chyba szkodzą. Ostatnio prawie skopała Śnieżkę, bo myślała, że jej wzięła podkład...
- Coś ty! Ja widziałam jak męczyła Matkę Chrzestą, żeby ,,odwróciła czasu bieg". Ale przyszła Kopciuszek, że znowu się jej zbił pantofelek...

-Roszpuneczkoooooo! Proooooooszę, zaśpiewaj mi...

-Ale Gertrudo, mówiłam Ci już sto razy! Moje włosy nie mają już mocy. Zresztą przez Ciebie.
- No przepraszam, po lekach byłam...
- W każdym razie, one tylko odrosły, a ja je przefarbowałam.
- No co ty mówisz! Wyglądają jak naturalny kolor! Co to za farba?

-Yyyyy, tego. My już musimy lecieć. Jedziemy do pałacu, spotkać się z rodzicami Roszpunki. Ustalić termin ślubu i takie tam...

-No ale zaraz!!! A zaprosicie mnie?! ...

Wystąpili:
-Gertruda
-Flynn/Julek
-Roszpunka
-Pascal
-Maximus

Gościnnie:
-Drzewo
-cichy obserwator, czyli Łabędź

Dziękuję tym wytrwałym, którzy przeczytali do końca. Było to moje pierwsze lalkowe fotostory(opowiadanie?), mam nadzieję, że nie było tak źle :D

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajna historyjka! Że też udało Ci się złapać Pascala w locie!!! ;)))

    A Gertruda jest fantastyczna! Takie groźne ma to spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. xD Leżę i kwiczę xd. świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe ;D Gertruda jest mega boska ;D Gratuluje całej trójki ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne opowiadanie! Prolog do Zaplątanych w pigułce :D Albo wycięte sceny :D

    Bardzo fajny cały ten zestaw, a Maximus ma minę żywcem z filmu! Gertruda baaardzo podobna do oryginału, jak ją widzę to słyszę w głowie głos Stenki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo jak mono z tym głosem Stenki :D:D:D

      Usuń
  5. bardzo mi sie podobaja Twoje zdjecia ;D sa takie optymistyczne i kolorowe!
    super :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna historia ,a fotki boskie !!!! Masz rękę do teł !!!! Zupełnie inaczej niż u mnie w takiej inscenizacji wygląda Gertruda. Moja stoi na meblach w sypialni i ziora spod oka... Dalej się nie mogę napatrzyć na jej twarz. To na prawdę piękna i odmienna lalka niż wszystkie inne, które mam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięęęęęęęękna ta gertruda. Laska w typie piosenkarki Cher. Nie wiedziałam że Juluś jest tak ładnie zginalny. Mój nie umie tak kończynkami na wszystkie strony machać, bo generalnie jest ciut drewniany. A historia - cud, miód, orzeszki i Nutella :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, zazdroszczę całej trójki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim ;)
    Mono - inspiracją były Twoje komiksy lalkowe, pozazdrościłam gadających lalek :D
    Loreen - tło to nic takiego, zwykły ręcznik i koc :) Ale przyznam, że lubię je układać. A Gertruda jest niesamowita, aż chce się jej robić zdjęcia.
    Stary_Zgred - faktycznie jest ciut podoba, nie zwróciłam do tej pory na to uwagi... Co do Julka, to chciałabym też kiedyś kupić tego z Disney Store. Ma jakby trochę spokojniejszą minę, szkoda tylko, że chociaż ręce mu się nie zginają...

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: Gertruda version is very original. It has large eyes and black hair curl and very beautiful. The clothing is ideal. Congratulations on this diorama. TThe I really like photos of the prince. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. hehehe:) świetna opowieść:) Ja tez bardzo lubię "Zaplątanych":)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha :D Świetna historia :) Gertruda jest boska! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie!podoba mi się scenografia i Gertruda jest BOOOSKA!

    OdpowiedzUsuń
  14. Historia po prostu świetna! Więcej takich :D kolejny talent nam się objawił :D
    Gertrudy w bajce nie trawiłam ale jako lalka jest całkiem fajna jak się tu okazuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, ale bez przesady... zawsze mogłoby być lepiej :D A co do Gertrudy, to zgadzam się - w bajce niby nie miała żadnych supermocy, nie umiała czarować, a była wg mnie jedną z najwredniejszych czarnych charakterów. Tyle lat udawać miłość, byleby tylko być piękną i młodą...

      Usuń
  15. Bombowe!!! Bardzo podobają mi się zdjęcia. Historia niesamowicie barwnie opowiedziana ;-) Getruda - świetna!!!Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fotostory znakomite! Gertruda jak widzę się rozplenia ;) u mnie zamieszkała wraz z Roszpunką i jeszcze na Flynna "zbieram" Maximus cudny!
    A sama lalka wykonana jest znakomicie, zarówno pod względem podobieństwa do oryginału jak i jakości wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahahaha :"D Aż mnie naszło na obejrzenie tej bajeczki!

    OdpowiedzUsuń