In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

5 lutego 2012

Pierwsza Petra w kolekcji


Dzisiaj będzie krótko... Otóż niedawno odwiedziłam sobie lumpeks. Dość mały, na końcu tylko pudło z jakimiś pluszakami. Myślałam, że nic tam nie będzie i miałam już wychodzić, ale patrzę, a tu jakieś nogi pod toną miśków :) Z pierwszej chwili myślałam, że to jakaś podróbka - dość zaniedbane włosy i jakas taka ,,niemattelowska". Ale napis na plecach... Petra. Dawniej chyba bym ją zostawiła, ale z racji tego, że widziałam Petry na innych blogach, stwierdziłam, że nie są takie złe. Myślę sobie biorę, ale cena przy kasie wprost mnie powaliła... Uwaga, całe 3 złote o.O
Powoli przekonuję się do tej Petry, choć chyba wolę inne lalki. Mimo wszystko, zagościła u Nas i mam nadzieję, że nie narzeka ;)

Tak oto wyglądała przed odświeżeniem. Jakieś śmieci we włosach, grzywka pozlepiana, tak samo jak loki i fioletowe pasmo. W miarę rozczesywania tego fioletowego pasma, zaczęło się ono zamieniac w taką jakby watę... Albo coś watopodobnego było wplątane we włosy... Przyznam szczerze, że nie wiem, ale wolałam nie czesać tego długo. W ogóle to kolorowe pasmo jest jakieś ,,inne" w dotyku.

Twarz lalki. Chyba jak u większości przedstawicielek, Petra ma skromny makijaż.

Ma też jeden mały defekt; szramę nad brwią, która za nic nie chce zejść. Ale pod grzywką tego nie widać.

A tutaj włosy po umyciu oraz lekkim ułożeniu (musiałam je porozdzielać). Pasemko zostało spięte z tyłu białą spinką.

Lalka ubrana została przez moją siostrę w pasujący do pasemka strój; bluzkę, spódniczkę oraz kozaki.


Jeśli ktoś wie, co to za Petra byłabym wdzięczna za pomoc w jej zidentyfikowaniu.
Pozdrawiam =)

16 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemna Petra! :) podoba mi sie to fioletowe pasemko i pasujące doń ubranko i kozaczki! :D
    laleczka napewno będzie ozdobą kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłaś ja na cudo! Grzech by było nie brać takiej panny :) U mnie gosciły 2 ale została jedna, bo wtórność mnie nudzi... a petry tego typu sa identyko! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie pomogę w identyfikacji, lalki barbiopodobne w ogóle mnie nie interesują. Może to była jakaś syrenka z racji tego dziwnego, fioletowego pasemka? Bardzo fajną bluzeczkę dostała, no i na pewno jest jej miło, że znalazła dom, gdzie choć trochę się o nią zatroszczono na starość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie pomogę, ale lalka wspaniała :). A przez to pasemko jest jeszcze fajniejsza :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmisznota z niej straszna. Lubię te pulchne, wesołe buziaki, bo są strasznie miłe. Petry z fioletowym pasemkiem jeszcze nie widziałam. Świetnie, że ją odratowałaś i wyciągnęłaś z tego kosza. Biedny trupek znów odżył. Bardzo miło po sercu głaszcze jej metamorfoza :)

      Usuń
  5. Cholerka, co to jest ostatnio, że wszyscy Petry zdobywają a ja szukam szukam i nic :(
    Zazdroszczę! Pięknie ją doprowadziłaś do ładu.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo interesujące znalezisko ;) świetnie odświeżyłaś jej włosy, nie ta sama lalka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutka !!! Udało Ci się doprowadzić ją do wspaniałego stanu. Cena też atrakcyjna. U mnie w lumpkach nic poniżej 10 zł (obojętne czy Barbie, czy klon)nie schodzi. Z Petrami jest ten problem, że nie za bardzo są dostępne ich katalogi i z identyfikacją można by tylko zwrócić się do znawcy Petr, a tych jest niewielu. Gratulacje raz jeszcze !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wszystkim ;) Sama jeszcze trochę poszukam i może znajdę wzmiankę co to za jedna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from spain: i did not know this doll but she is very cute. Sorry i can not give you details. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak samo jak Ty jestem zwolenniczką Mettelek ;) Ale te Petry są urocze - mają bardzo wdzięczne buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się rysunek oczu, delikatny, skromny jak u lalek Barbie starego typu. Włoski ładnie odnowione, ogólnie fajna laleczka :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. może shi4 będzie wiedziała, ona ma do dyspozycji petrowy katalog:))) na blogu petraiinne.blox.pl:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Na taką plamę pomoże tylko żel na trądzik - najlepiej Benzacne 10% stężeniem natlenku benzoilu - nakładasz na plamę i tylko i wyłącznie na plamę - kilka sesji (dni) i śladu nie będzie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel na trądzik? Dziękuję za poradę, nie pomyślałabym :)

      Usuń