In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

22 stycznia 2012

Jack Sparrow 2011

Jedna z najlepszych lalek facetów od Mattel'a. Jedna z najbardziej męskich. Nie co to dzisiejsze Keny playline w różowych gaciach w markecie. I piszę to z pełną odpowiedzialnością, gdyż dzisiejszy wpis zdominuje...
Jack Sparrow

Czyli bohater jednego z moich ulubionych filmów, grany przez Johnny'ego Depp'a - jednego z najlepszych, jak dla mnie, aktorów. Podobieństwo Jack'a do jego lalkowego odpowiednika? Ogromne.

Wszystko dobracowane w najdrobniejszym szczególe. Zaczynając od twarzy...

Na dodatkach i ubraniu kończąc. Jedyne, co mnie zmartwiło to fakt, że Jack nie posiada swojego ukochanego kapelusza i że broda jest zrobiona dość niedbale (jak widać na poprzednim zdjęciu, jedno pasmo już się rozlepiło).




Chwiejny krok Kapitana Jacka Sparrowa ;)

Szkoda też, że nie ma całych włosów w dredach. Ale przeżyję :)

Co jeszcze jest w nim fajnego? Ma artykułowane nadgarstki i stopy!

A teraz... cóż. Wybaczcie taką ilość zdjęć w dziejszym poście, ale nie mogłam się zdecydować.







O nie, dość rumu...

A tu już Jack padł. Ze zmęczenia, czy może od tego zacnego trunku?

Na koniec miałabym do was ogroooomną prośbę...
Otóż u mnie w szkole jest taki konkurs, potrzebujemy dużo głosów - możliwe, że mojej klasie wydrukują krótki numer gazety, którą samodzielnie redagowaliśmy i dostaniemy jakąś nagrodę.
To nawet nie zajmie Wam minuty- wystarczy wejść na stronę http://press.juniormedia.pl/paper/newspapers/thumb/
Wpisać w wyszukiwarce ,,Meritum" i zagłosować na Nr 6 1/12, maksymalną liczbę gwiazdek.
Jeśli nie byłby to problem, to baaaardzo wszystkim dziękuję za pomoc.

Do następnego razu :)

25 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba! Tez uwielbiam ten film i powiem szczerze ze mam chrapke na tego lalka :3 niestety ta cena..

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też króluje Jack. Jest to moja ulubiona męska lalka Matella.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! fajnie ze go masz Keny przy nim to dzieciaki !miałam mozliwość go widzieć na żywo i jego ubranie jest fantastyczne! gratuluję !ZAGŁOSOWAŁAM!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda zupełnie jak żywy ;o Makijaż, ubrania, dodatki, wszystko jest super! i ma fajny nos ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jak żywy ;o Świetny makijaż, ubrania i dodatki! i ten nos z dziurkami ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. on jest mega świetny. gdybym miał parcie, to bym obie takiego sprawił ;D Narazie popatrze:) Bardzo podobny, widziałas może reaint? Tej lalki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam. Są MEGA ŚWIETNE. Jeszcze bardziej podobne do J.Deppa i te cieniowania... Ile ja bym dała, żeby tak potrafić :D

      Usuń
  7. Pierwszy raz widzę taką brodę! :-D Choć nie przepadam za tym filmem, to lalek jest fajny i świetne ma buciorki! Zagłosowałam z przyjemnością ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chcę go sobie sprawić kiedyś, bo jest świetnie wykonany. Chcialabym mieć nawet dwoje, jednego zostawić jako Jacka, a drugiego przerobić na Depp'a <3
    Zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa! Też go uwielbiam ^^ Zazdroszczę :) Też mam na niego chrapkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięęęęęny!!!!!!!!!!!!!!!!Uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  11. Johnny Depp~ jaki to niesamowicie przystojny mężczyzna! lalka też świetna, bardzo podobna. już zapomniałam, że on tak wyglądał w oryginale, mojemu zmyłam z twarzy wszystkie blizny, zmarszczki, itp oraz obcięłam brodę. bez wątpienia jeden z najlepszych facetów Mattel (jeśli nie najlepszy)
    oczywiście zagłosuję na gazetę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest fantastyczny! I bardzo dobrze odwzorowany :) A kapelusza pewnie nie ma, tak samo jak płaszcza, bo jest na podstawie POTC "On Stranger Tides". Nie obraziłabym się, jakby Mattel zrobił jeszcze jedną wersję, lub poszerzył serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też go mam! Przepiękny jest! Ślinię się do niego prawie jak do żywego chłopa :D

      Na ostatnim zdjęciu Jack już chyba trochę odlatuje po spotkaniu bliskiego stopnia z butelką rumu - nóżki mu się rozjeżdżają i ledwo biedaczyna siedzi. Ułóż go w jakieś ciepłe miejsce - niech odeśpi opilstwo porządnie, aby od jutra był gotowy do kolejnych fotosesji!

      Rozplecioną bródkę można poprawić pianką do włosów albo jakimś żelem - będzie się ładnie trzymać

      Usuń
  13. Wspaniały, jak Johnny. Właśnie dobrze, że tyle zdjęć! Koniecznie pokaż te ruchome kostki

    OdpowiedzUsuń
  14. Jack jest po prostu wspaniały. Uważam, że żadna z niego lalka, bardziej gadżet filmowy. Choć od samców staram się trzymać z dala, to chyba zamieszkam Kapitana jako partnera dla mojej Piratki.
    Kapitan Jack Sparrow w różowych gaciach, a to ci dopiero by było....;))

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym wypadku opis jest zupełnie zbędny! Jack Sparrow to mój ulubiony pirat - mogę go oglądać zawsze i wszędzie i nigdy mi się nie znudzi!!!! ;)))) A jako lalek jest genialny! Bardzo bym go chciała mieć, szkoda tylko że jego ceny są teraz tak wysokie....;/

    "Yo ho, yo ho, a pirate's life for me...." :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jack jest chyba jedynym lalkiem, który wart jest grzechu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taaa.... Jack jest booooski, ech muszę go kiedyś zdobyć !
    Wykonanie i szczegóły ma pierwsza klasa !

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaa moje marzenie, ktore byc moze juz niedlugo sie spelni!!! :-) Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello from spain, i really like your captain Jack. I hope you win the contest in your class. I will vote. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  20. Najładniejszy lalek od Mattella. Super szczegóły.Piekny blog zapraszam na mojego: http://lalkawdomku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wręcz nie znosze lalek chłopaków, ale Dżek jest po prostu BOSKI!!! NO jakżywy , naprawdę się postarali:):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiscie super :) Nawet zbytnio reepaintu nie trzeba robic. Brakuje mi takich meskich "kenów" bo przeciez normlani mezczyzni nie wygladaja jak pastelowe lale. Kapelusz zawsze mozna samemu zrobic :D ja lubie takie wyzwania ;> Mam rozumiec ze to twoj nabytek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściślając, to bardziej ,,nasz" - zbieram lalki z mamą i siostrą ;) Ja niestety nie mam talentu do szycia czegokolwiek, także nawet się nie podejmuję - wyszłoby mi pewnie dziwne coś, nieprzypominające kapelusza :)

      Usuń