In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

15 stycznia 2012

Barbie DOTW - Princess of India 2001

Powoli zaczyna zarastać tu pajęczyną… Eh, czy wy też tak macie, że kiedy jest ciepło, to bardziej się chce pisać i robić zdjęcia? Mam wrażenie, że ciągle jest złe światło, do tego nie ma słońca. Chciałabym się zabrać za coś pożytecznego, ale moje lenistwo mi nie pozwala :)
Dlatego przepraszam ,że tak rzadko piszę.
Cóż, dzisiaj wracam do serii Dolls of the World. Konkretnie chciałabym pokazać...

Barbie Princess of India.

Standardowo, jak każdy, kto opisuje jakąś lalkę, uważam, że jest piękna :) Pierwsze co mnie zachwyca, to wyjątkowe oczy, które są w odcieniach pomarańczowego. Złota biżuteria w postaci kolczyków i naszyjnika. Do tego ciemnobrązowa szminka i kropka między oczami. Kropka ta, nazywana jest bindi (chociaż funkcjonują też inne jej nazwy). Według różnych źródeł, symbolizuje ona kobietę zamężną, jest także ozdobą, chroni od złej energii. Wszystko zależy także od regionu Indii, w której kobiety noszą taką kropkę. Hindusi twierdzą też, że czarne bindi noszą kobiety niezamężne, a czerwone mężatki.


Lalka ubrana jest w tradycyjny indyjski strój zwany sari.


Pod nim ma jednak dość skąpą bluzkę :)


Buty to kawałek materiału jako podeszwa wraz ze złotym sznurkiem.

Na koniec kilka jej zdjęć.



Mam nadzieję, że najdzie mnie ochota, albo wyjdzie słońce i następny wpis nastanie szybciej. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za komentarze :) 

17 komentarzy:

  1. Piękna lalka i zdjęcia! Sprawia wrażenie bardzo tajemniczej kobiety. Sandałki są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piękna!bardzo ładny strój w takim fuksjowym różu!dużó złota,bogato :) twarz ciekawa,hipnotyzujące oczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowna i ta kropka ech ... bardzo mi się w lalkach podobają kropki i pieprzyki.Sukienka typowo Indyjska ( jak byłam w Chinach bardzo dużo kobiet chodziło z Indii i były tak samo ubrane miały na sobie różne przewieszone chusty i te kolory )tak jak twoja piekna lalka .Chociaż butki jakoś mnie nie zauroczyły ale to tylko moja opinia .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mam być szczera, to buty też do mnie nie przemawiają. Takie jakby robione ,,na odwal się" ;)

      Usuń
  4. Ona jest piękna, a to sari robi wrażenie! Cudeńko masz w kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest! Ma niesamowite oczy! I cała jej uroda połączona z tym wspaniałym strojem! Naprawdę wspaniały okaz! A takie ozdobne stroje nie są przypadkime na śluby w Indiach?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w przedostatnim zdjęciu, moim zdaniem genialne ujęcie;)
    Piękna lalka, nie ma co się czaić z tym że uważasz ją za piękną;)
    Gratulacje z tytułu posiadania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello from Spain: Princess of India Barbie is very beautiful. Bring a robe and a very luxurious accessories. I love the photos in such detail. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  8. Lalka piękna, strasznie podoba mi się jej zamyślone i trochę nieobecne spojrzenie. Tylko buty mi się nie podobają- oj mattel się nie popisał, handmadowe najbrzydsze chyba wychodzą ładniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fascynująca twarz. Bardzo pasuje do damy z Indii. Wielki plus za brak głupiutkiego uśmieszku, który "zdobi" buzie playlinowych lalek.

      Usuń
  9. Cudowna ! A te fotki powaliły mnie na kolana. Genialne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Amaret - przedostatnie zdjęcie najlepsze ze wszystkich. Podzielam również zdanie Gabi-5mates, Paumar i Privace buty wykonane są bardzo niestaranie a szkoda bo strój zrobiony jest dość precyzyjnie. Ogólne wrażenie bardzo dobre. Chciałbym mieć taką piękność w swojej kolekcji.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia bo i lalka przepiękna. To jest prawdziwa Hinduska, jak dotąd ta lalka ze wszystkich które widziałam, najbardziej prawdziwe mieszkanki Indii mi przypomina. Ach jak ja marzę o ubieraniu się w takie stroje... Chyba byłam Hinduską w poprzednim wcieleniu! :D

    A z leniem mam to samo. Ja niemal czuję, jak mnie fizycznie obezwładnia. Postanowiłam jakoś temu zaradzić i pić napoje energetyczne, żeby jakoś sobie dodać kopa do działania, dwa razy pomogło, potem już nie, podejrzewam że to w ogóle było placebo xD
    Spróbuj zabrać którąś lalkę na sesję w plenerze, nawet o tej porze roku można znaleźć jakieś urokliwe miejsca do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz się wybrać na jakiś bal przebierańców ;D
      Całe moje plany pokrzyżował mi deszcz - w tygodniu nie mam czasu gdzieś iść, a dziś jest już taka chlapa, że wolę się nigdzie nie wybierać :(

      Usuń
  12. Indyjska piękność pochodzi z roku... jakiego???
    KarmelowaPaula
    www.superstarxoxo.pinger.pl
    Mój blog poświęcony lalkom Pullip i MH.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna ta lalka! Zawsze chciałam mieć taką inspirowaną kulturą indyjską! :)

    OdpowiedzUsuń