In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

25 grudnia 2011

Barbie Santa's Helper 2004

Nie wyrobiłam się z tym wpisem przed wigilią... No ale przed nami jeszcze kilka dni świąt ;) Więc chciałabym pokazać (oczywiście świąteczną) Barbie, którą widziałam już na wielu blogach.
Barbie Santa's Helper 2004

Zacznę od tego, że buzia lalki jest bardzo jasna. Włosy koloru platynowego blondu(cudnowne!) wraz z połyskującymi pasemkami. Ciekawostką jest fakt, że ciało ma trochę inny kolor od głowy. Pewnie dlatego ma takie zakrywające wszystko ubranie :D 
Ma śliczny kolor oczu oraz kolor szminki komponujący się ze strojem.



Strój, jaki jest kazdy widzi ;) Iście świąteczny, mikołajowy, z puchatymi wykończeniami. Do tego urocza czapka i niby proste, ale wg mnie dość niespotykane buty.


Teraz kilka luźnych zdjęć. To miało przypominac efekt mrozu na oknie, ale chyba nie wyszło :D

Mikołaj lubi swoją pomocnicę :D




Na koniec chciałabym wszystkim życzyć Wesołych Świąt, udanego sylwestra, radości z otrzymanych prezentów, dużo pieniędzy na nowe lalki i szczęścia w życiu prywatnym. Dziękuję także za tyle miłych komentarzy i odwiedzin.
Napisałam niedawno wierszyk w języku angielskim, więc może nim zakończę wpis. Mam nadzieję, że się spodoba. Jeśli ktoś nie z Polski (lub z dużą znajomością angielskiego) czytuje tego bloga mnie nie zlinczuje za błędy :D Rymy są dość proste, moja znajomość tego języka nie powala. 
If there's anyone not from Poland, I'm hope you'll enjoy it. I wrote it myself.

-Do you hear? Is Santa coming...?
-I think... Yes, reindeers is running!
Every year... They're invited to many houses.
What do you want? Maybe a new trousers?
A new doll, teddy bear, or a rocking horse?
Remember. You don't need any resources!
Really. You can get it for free,
But you must buy a christmas tree.
And there's one more condition...
-Do I need to the North Pole expedition?!
-No! You must be nice for other people,
You can't be angry, it's very simple.
So I wish you a lot of hapiness, joy,  love and peace,
May the Christmas will be the best and all the pain will cease
.

9 komentarzy:

  1. piekna ona jest. takie powłóczyste spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna lalka, bardzo lubię jej białą skórę!
    kompletnie nie zwróciłam uwagi na to, że jej ciało ma inny odcień od twarzy, a już nie mam jak tego obejrzeć, bo od dawna moja Santa's Helper siedzi na ciałku od Barbie Pop Life
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo ładna pomocnica "tego w czerwonym" :)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: congratulations by the text that you wrote. Barbie enchants to me. She has a precious face and a pretty hair. I like the black boots. Merry Christmas and we followed in contact of blog blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna jest .. elf ? hehe .. rajstopy , kalesony po prostu extra ! a włosy i oczy <33 ... kocham tą lalę

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Chynadoll Creations. Beautiful doll! Looking forward to reading your future blogs. Until then.... Happy collecting

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie lubię te Pannę! Ona jest mega fotogeniczna. Lubię z nią każde ujęcia, mimo że jest mikołajkowa to wg mnie do wszystkiego się nadaje. Strasznie mi się podobają jej włosy i te pasemka. Mmmm

    OdpowiedzUsuń
  8. Mikołajka urocza :)

    Ale wiesz co - ten wierszyk mnie zachwyca! Ja mam problem z napisaniem czegoś po polsku a co dopiero po angielsku XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się makijaż, ciekawy - ładnie eksponuje oczy. Ciekawe są też te pasemka. Jednak hitem jest odcień karnacji, zawsze lubiłem jasną skórę, za to nie znoszę solarek!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń