In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

22 października 2011

Happy family: Midge & Nikki oraz Alan & Ryan 2003


Nie wiedziałam, czy dzisiejszy wpis podzielić na dwa. Postanowiłam jednak, że niech tak zostanie i nie będę się rozdrabniać. Więc przedstawię dwa zestawy z drugiej serii Happy Family; Midge z Nikki oraz Alana z Ryanem. Aby dowiedzieć się więcej o Happy Family zajrzyj do trzech poprzednich postów:


Midge & Nikki 2003

Tym razem Midge ma dojrzalszą fryzurę i mocniejszy makijaż. Standardowo na palcu widzimy srebrną obrączkę. W zestawie były inne akcesoria składające się na pierwsze urodziny Nikki oraz piesek z legowiskiem. Pragnę skupić się jednak na samych lalkach.

Strój Midge jest swobodny, ale i uroczysty. Ma bluzkę w kolorowe pasy, beżowe spodnie oraz niebieskie buty (nie umiałam znaleźć oryginalnych, ale też pasują :))

Nikki urosła odkąd ją ostatnio widzieliśmy. W końcu to jej pierwsze urodziny! Jest ubrana w różową sukienkę, a na nogach ma białe buciki.


Alan & Ryan 2003

Alan, mimo, że wygląda podobnie do tego z poprzedniej serii jest troszkę inny (na końcu postu jest porównanie). Jednak nadal ma przyjazny uśmiech oraz obrączkę ;)


Tym razem ubranko Ryan'a odpiega wzorem od jego taty. Ma koszulkę w paski oraz jeansy.

W zestawie znajdował się między innymi samochodzik dla chłopca, w którym podczas jeżdżenia trzęsie się fotelik (śmiesznie to wygląda :))

Ryan z młodszą siostrą, której składał najlepsze życzenia w jej pierwsze urodziny.

Na koniec porównanie twarzy:

Midge
mold: ©1985 MATTEL INC.
 Uważam, że w drugiej serii wygląda lepiej. Dostała dodatkowego piega na nosie i (nie wiedzieć czemu) trochę inny kolor oczu. Nie ma jakiejś ogromnej różnicy, ale jednak w drugiej serii jej oczy są ciemnoniebieskie, a w pierwszej - błękitne. Oprócz tego, zmieniły się także brwi oraz makijaż oczywiście.

Alan
mold: MATTEL
 Osobiście wolę tego z pierwszej serii. Ma jakąś... przyjemniejszą twarz :) Zmieniono mu także kolor oczu... dlaczego?! - z szarych na niebieskie. Według mnie Mattel powinien się jakoś zdecydować, bo chyba raczej nikomu tak diametralnie tęczówki się nie zmieniają.

To by było tyle na dzisiaj. Do następnego postu ;)

11 komentarzy:

  1. mi się bardziej podoba Midge z pierwszej serii ;) tak samo jak i Alan:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laleczki z pierwszej serii są wg mnie dużo naturalniejsze, ale podoba mi się cała czwórka, łącznie z dzieciakami ;-) Fajny patent z tym kucykiem na wmoldowanych włoskach, uroczo to wygląda ;-)

    Świetną serię masz w kolekcji, aż zazdroszczę :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że Nikki jest taka śliczna! I ja wolę Midge z pierwszej serii, wygląda jakoś tak łagodniej.. Może przez te usta?
    Super, że zrobiłaś zdjęcia porównawcze - nawet do głowy by mi nie przyszło, że te lalki tak się od siebie różnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @dollsecondhand -
    Nikki w oryginale miała dwa kucyki, jednak u nas ma jednego. Chyba większość dzieci w dzieciństwie miała taką ,,fontankę" na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się! ale jdnak Midge z 1szej serii ma jakieś delikatniejsze oczy,no i usta ładniejsze,bez konturówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam takie samo zdanie jak przedmówcy - lalki z pierwszej serii ładniejsze. ta późniejsza Migde ma równie fatalny makijaż co obecne fashionistas - różowe usta z ciemniejsza konturówką.. ktoś sie w ogóle maluje w ten sposób? @@ pierwsza Midge za to świetna, delikatna i dziewczęca
    dzięki za zdjęcie porównawcze, dzieki niemu zidentyfikowałam mojego Alana-kaznodzieję !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza seria faktycznie łagodniejsza i jakoś milsza dla oka- zwłaszcza Alan wygląda lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne laleczki :)
    Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. BarbieDream-Kate: dopiero na zdjęciu te różnice aż tak rzucają się w oczy ;)

    Widzę, że wszyscy są za Midge z pierwszej serii :) Według mnie też jest delikatniejsza i naturalniejsza. Ale kiedy na nią patrzę mam wrażenie jej wielkiego czoła i zbyt okrągłej buzi - może dlatego wolę Midgę II (chociaż ta konturówka jest faktycznie dziwna :))
    Dzięki za komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Midge już zregenerowana po porodzie;)
    Alan- bardziej świecące oczy, już przyzwyczaiła się do nocnych wrzasków;)
    Hehe:)
    Ładna rodzinka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kotki-bryloczki do rozdania, wiem że się Tobie podobały moje wcześniejsze zawieszki ;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń