In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

12 października 2011

Happy Family: Alan & Ryan, 2002


Dzisiaj pora na Alana i Ryana z pierwszej serii Happy Family.
Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś wiecej o HF, zapraszam do poprzedniego postu:
Happy Family: Midge & baby


Alan
Ma szare oczy (u mojego od nowości trochę krzywe). Do tego uroczy uśmiech. W ogóle jego mold jest jednym z moich ulubionych u lalkowych facetów - napawa wesołością :)

Oprócz tego posiada biały podkoszulek i koszulę w niebieską kratę. Do tego beżowe spodenki oraz białe buty. Cały strój wygląda, hm... swojsko :)


Ryan
Śmieszny chłopczyk trochę przypominający obciętą Shelly :D Jego strój jest dla mnie przeboski; identyczne jak u taty, koszula, T-shirt, spodenki oraz buty. Prawdziwy synek tatusia ;)


Alan jak na kochającego męża przystało nosi obrączkę, która skutecznie odstrasza wszystkie jego adoratorki.

Ryan bardzo kocha swojego tatę, dlatego robi wszystko, aby się do niego upodobnić. Wiele mu nie trzeba, bo jest do niego bardzo podobny. Jedynie ma niebieskie oczy po mamie.

Zdjęcie całej rodzinki w komplecie. Midge(swoją drogą zawsze mnie zastanawiało jak wymawia się jej imię... Midż? Middżi?Tak jak się pisze? To mnie nurtuje :D), Nikki, Alan oraz Ryan.

W następnym poście Doktor Barbie z dwoma niemowlakami...

8 komentarzy:

  1. Ja ich mam wybrakowanych, Midge bez brzucha i dzidziusia, Alan bez podkoszulka i całkowity brak Ryana, którego (tak samo jak i Nikki) bardzo chciałabym mieć.
    Jak byś ich kiedyś nie chciała to chętnie odkupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna rodzinka :) taka swojska :)

    a Midge wymawia się tak jak napisałaś: "Midż" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. makarrena - jak na razie dobrze im u nas :) Ale jeśli tylko trafią do mnie (może kiedyś) jakieś nadprogramowe egzemplarze; od razu zwrócę się do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obiecałam mojej Midge, że sprowadzę do niej męża na powrót, już dwa razy próbowałam na all, ale nic z tego. Nie poddaję się jednak, szukam dalej! Bardzo lubię tę serię i jak większość, chciałabym ją mieć w komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cała rodzina w komplecie! fajny pomysł miało Mattel z tymi obrączkami!
    u mnie Alan robi za nawiedzonego fanatyka religijnego XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Chaiałabym już zobaczyć ich wszystkich w komplecie :) I masz rację Ryan wygląda jak Shelly! xD

    OdpowiedzUsuń
  7. No i rodzinka w komplecie:)
    Super razem wyglądają. Alan i Ryan- obaj są super i świetnie wyglądają w takich samych ciuchach:)
    Super rodzinka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawą buźkę ma ten Alan, nie widziałam go nigdy wcześniej :-) Czemu dzisiejsi Keniowie ma buźki jak metroseksualiści, a kiedyś Mattel mógł stworzyć normalnego faceta??? ;-)

    OdpowiedzUsuń