In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

1 października 2011

Barbie Masquerade Gala Collection: Randezvous, 1998

Szkoła... Szkoła... Szkoła. Mam dość, a dziś dopiero 1 październik. Patrząc na to, ile mam sprawdzianów, wpisy będą pojawiać się, kiedy tylko znajdę czas, a jest to teraz bardzo trudne. Oglądam cały czas nowe wpisy, nie zawsze komentuję - ale śledzę :) Także przepraszam za zaniedbanie. Ale dosyć marudzenia, przechodzimy do lalki.
Dzisiaj przedstawiam...
Barbie Randezvous 1998.

Szczerze, to nie wiem od czego zacząć. W lalce jest przepych wszystkiego. Tak kolorowo, że osobiście nie umiem oderwać od niej wzroku ;) Dominuje pięć kolorów; czarny, niebieski, pomarańczowy, różowy oraz seledynowy.
Ma takie oznaczenia:
plecy: ©MATTEL.INC. 1966 CHINA
głowa: ©1991 MATTEL.INC (mold Mackie)

Może najpierw fryzura. Lalka ma blond włosy z różowymi, niebieskimi i pomarańczowymi pasemkami. Spięte w ciekawy kok.




Twarz - delikatna, ale ze zmysłowym makijażem. Na górnej powiece kocie oko, do tego zielony cień. Oczy w takim samym kolorze. Brwi brązowe, z malutkimi czarnymi kreseczkami. Ale najbardziej podoba mi się szminka, ostroróżowa z fioletowym konturem.


Lalka ma mnóstwo akcesoriów, nie wiadomo na czym skupić wzrok. Są to:
-kolczyki




-pierścionek na prawej ręce


-bransoletka na lewej ręce


-srebrny rzemyk w pasie


No i chyba rzecz najważniejsza - strój. Składa się on z trzech części, mianowicie z wielkiego kołnierza, asymetrycznego gorsetu oraz czterokolorowej spódnicy.
Kołnierz z przodu jest czarno-różowy, z tyłu czarno-niebieski.


Asymetryczny, pięciokolorwy gorset. Przez jego środek przebiega rząd błyszczących kamyczków.


Nie mogłam ująć całej spódnicy lalki - jest ona dłuższa od niej samej ;) Można powiedzieć, że jest trzyczęściowa - najdłuższa część w zewnętrznej stronie ma kolor seledynowy, dwie pozostałe pomarańczowy oraz różowy.




Barbie była kupiona bez butów. Ale wciąż ma imponujące rajstopy; kabaretki.


Mimo tego, że lalka jest taka jakby... chaotyczna, bardzo ją lubię. Nie ma to jak kolorowa, pozytywna energia ;)

18 komentarzy:

  1. oooooooooo...takiej panny to ja jeszcze nie widziałam!! CUDOWNA! i jaka strojna :) taka ..z fantazją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz ją widzę, ale podoba mi się. Bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowna !! te usta oczy i ta kolorowa sukienka -rewelacja !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalka wygląda jak zabawkowy sen Salvadora Dali. Bardzo ciekawa. Choć nie jestem wielbicielem moldu Mackie, to gdyby trafiła mi się możliwośc zakupu tej lalki dość długo bym się zastanawiała. Te zestawienia kolorów i kształtów są frapujące.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarze :) Z tego co pamiętam, natknęłam się na aukcję przez przypadek, gdyby nie to, pewnie też bym o niej nie słyszała ;)
    Stary_Zgred - nie mam nic do tego moldu, ale w przypadku tej lalki, wygląda jakoś lepiej (w porównaniu do tych, które mam ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo interesujący strój, podoba mi się jej biżuteria! ciekawa lalka, do tego nie pospolita!

    OdpowiedzUsuń
  7. Paumar ona jest cudowna! Śnię o niej dniami i nocami! Uwielbiam tą serię! Ten przepych, ten kolor, dodatki, chaos - po prostu FANTASTYCZNA :) Wszystko mi się w niej podoba.
    Strasznie, ale to strasznie Ci zazdroszczę, że ją masz.... :P

    OdpowiedzUsuń
  8. BarbieDream-Kate: Dziękuję :) Ale nawet nie wiesz, ilu lalek ja zazdroszczę Tobie! Oprócz tego tej dbałości o nie już od najmłodszych lat, imponuje mi to. Co do Barbie Randezvous, kiedyś na pewno ją kupisz. Zawsze tak jest, że kiedy się czegoś chce, prędzej czy później to się udaje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację! Ale, którą wybrać jako pierwszą, skoro na mojej wish-liście jest ok. 250 pozycji. ;) Życie przed nami - jeszcze zdobędziemy wszystkie wymarzone sztuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona jest piękna! Uwielbiam jej pasemka, makijaż, kolczyki... Te kolory przyciągają wzrok i mogłabym na nią patrzeć i patrzeć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ona jest niesamowita!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile kolorów, dodatków i asymetrii! W całości wygląda wspaniale. Kolczyki, paseczek, bransoleta i najważniejszy- pierścionek, są świetne.
    Po prostu: "hipnotajzing" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczną ma twarz, zachwycają mnie te zielone oczy i cienie :)
    Ogólnie bardzo fajna lalka, ma tyle szczegółów, że chyba znudzić się nią nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie da sie ukryc,ze sa zdecydowanie inne od tych,ktore mam ja,choc przynzma sie ze "Baske" tez jakas tam mam:)
    Dziekuje za wizyte i mily komentarz:) Jakby nie bylo lalka to lalka,kazda jest urocza i zdecydowanie zalsuguje na uwielbienie:]
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna lalka, ma pięknie zrobiony makijaż i włosy. Świetne dodatki - takie niecodzienne. Sama bym chciała mieć takie kolczyki:) No i ten strój jest wspaniały. Jeszcze takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szał ciał i uprzęży! Ten przepych nie wiadomo na czym oko zawiesić, po prostu oczopląsu można dostać! Jak napisała wcześniej Stary Zgred- ziszczony sen mojego uwielbianego i podziwianego Dali- czyli Absolutnie Piękna, Doskonała, Zachwycająca w każdym szczególe! Ajjj, jak ja Ci tej panny zazdroszczę;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ma niezwykły makijaż, chyba się z takim jeszcze nie spotkałam, świetnie podkreślony eyelinerem. Strój jest abstrakcyjny i jednocześnie ciekawie skomponowany. To niewątpliwie udany zakup, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna. Nie, żebym się reklamowała czy robiła na złość, ale zapraszam do mnie chichilove.pinger.pl

    PoZdRo!

    OdpowiedzUsuń