In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

3 września 2011

Totally Hair - Barbie Brunette, 1991

W skład serii Totally Hair wchodzi Blonde Barbie, Barbie AA, Ken, Courtney, Skipper, Whitney(Europe Exclusive Ultra Hair, różniącą się od pozostałych jedynie moldem) oraz moja Brunette Barbie (zawsze mnie zastanawiało, dlaczego nie nazwali jej po prostu Teresą).
Lalka w pudełku wygląda tak:
Zdjęcie nie jest mojego autorstwa. (źródło: http://www.flickr.com/photos/41594821@N03/page3/)

Oznaczenia na ciele:
Głowa: ©MATTEL, INC.
Plecy: ©MATTEL INC 1966 Malaysia.

Kupiłam ją niedawno na Ebayu. Cała lalka była w stanie bardzo dobrym, ale włosy w opłakanym. Nie widać tego na zdjęciach, ale były mocno skołtunione. Tak wyglądała przed ,,zabiegami":


Nie było do niej oryginalnego ciucha,więc dobrałam jej nowe, tak, aby pasowały do kolczyków. Barbie nie ma też pierścionka. Oprócz tego chciałam zrobić karby, takie jak w oryginale. Najbardziej podobny efekt osiągnęłam zaplatając jej warkoczyki, które później zamoczyłam we wrzątku, aby się utrwaliły. Co do grzywki; każdy włos odstawał w inną stronę. Związałam ją gumeczką, tworząc malutki koczek i poszła razem z włosami do wrzątku. Nie zamaczałam jej jednak, ale została potraktowana tylko przez parę.
Więc teraz Barbie wygląda tak:




Jak zwykle, u tych dawnych lalek urzeka mold oraz makijaż.


Mimo tego, że niektórzy nie lubią zgiętych rąk lalek, to mi one nie przeszkadzają. Fajnie je można ustawić.



Na koniec zdjęcie, które chyba najbardziej podoba mi się ze wszystkich ;)

Do następnego wpisu :)

17 komentarzy:

  1. Pięknie jej włosy odnowiłaś :) A zgięte ręce, przecież to kwintesencja Barbie!
    Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie ją zrobiłas! tez ją chce! A zdjęcie ostatnie naprawde śliczne! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. aa. do pozowania te rączki sa najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna!Gratuluję oszałamiającego sukcesu w kwestii odratowania włosów!Cudo!!!Zazdroszczę,no!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam, że były skołtunione - ważne, że się nikt nie opitolił jej włosków :-D Wygląda teraz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ładna! Świetnie, że nie dali jej twarzy Teresy, bo w większości przypadków ciemnowłose Baśki są o wiele ładniejsze od Teresek (Tereski maja takie wielkie "końskie" łebki)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej włosy po spa wyglądają fenomenalnie! Świetny efekt! Super, że udało Ci się dobrać ciuszek pasujący do kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W skład serii Totally Hair wchodzi jeszcze Barbie AA, czyli czarnoskóra piękność ;).
    Barbie brunetki nie mogli nazwać Teresą, bo ta już od 1990 posiadała swój własny headmold a TH wyszła w 1991.
    Twoją widziałem na różnych aukcjach, ale mnie bez pudełka nie satysfakcjonuje.
    To jedna z moich ulubionych wydań Barbie, w stanie NRFB mam Barbie blond, ale w pewnością na niej nie skończę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda! Podoba mi się bardziej niż w oryginale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Mark ;) O AA wiedziałam, ale zapomniałam o niej napisać. Co do tej Teresy - po prostu zdziwiło mnie to, że Barbie b. rzadko dostaje ciemne włosy, zazwyczaj maję je jej inne koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale uratowałaś jej włosy, wygląda teraz przepięknie. Ja też uważam, że te ugięte w łokciach rączki dają sporo możliwości do pozowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszło ci ratowanie jej włosów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Włosy są cudne po spa!!! Piękna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak wszyscy podziwiam efekt, jaki udało ci się uzyskać- zobaczywszy pierwsze fotki z dredami aż trudno uwierzyć, że to ta sama lalka!

    OdpowiedzUsuń
  15. mam barbie dużo caly pokoj wszytki na wszytkich pólkach siedzą barbie farytopia wrózki syrenki winx witch sindy barbie my scene disney princess monster high steffi barbie to meje hobby mam domek z taasem barbie palac kopciuszka domek barbie wplecaku konie karete samochod mam też arabski palac jasminy i alladyna chodącego konia barbie dużo ciuchow suknie stale coś dokupuje wole stare lalki z lat 90tych są śliczne naprawde a te nowe mniej gustuje w starych zbieram też lalki sailor moon kocham je i tą bajke carodziejka z ksieżyca

    OdpowiedzUsuń