In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

11 września 2011

Secret Spells / Charm Girls - Barbie, Christie, Kayla, 2003.


Dzisiaj chciałabym przedstawić serię, w której skład wchodzą niezwykłe lalki.
Jest to Secret Spells (seria występuje też pod inną nazwą, mianowicie Charm Girls). Każda z lalek posiada kolorowy strój oraz pasujące do niej akcesoria. Kiedyś były jeszcze oranżadki do picia, które dziewczynki mogły rozpuścić w dołączonych do nich mini kociołkach. Lecz dawno straciły ważność. Mają także inne od siebie headmoldy oraz bardzo oryginalne makijaże. Oto trzy uczennice, które po szkole zamieniają się w czarodziejki ;)

Barbie
Blond włosy, niebieskie kocie oczy oraz strój w odzieniach różu i złota. Delikatny makijaż nadaje jej tajemniczości, a nieco nieobecny wzrok podoba mi się w niej najbardziej. Ma takie oznaczenia:
Głowa: ©MATTEL INC. 1998
Plecy: ©1999 Mattel.Inc.CHINA


Christie
Jej jasnobrązowe włosy fajnie wyglądają z ciemną karnacją. Ma bolerko i spódnicę zapinaną pod bluzką w odcieniach niebieskiego, fioletową bluzkeczkę oraz sztruksy. Także jest śliczna, ale Barbie i Kayla to jest to!
Głowa:©1990 MATTEL INC.
Plecy:©1999 Mattel.Inc.CHINA


Kayla
Najlepsza na koniec ;) Co tu dużo pisać? Piękne rude włosy, strój w odcieniach zieleni, kocie oczy w takim samym kolorze i tajemniczy wzrok. Oto cała Kayla! Jak dla mnie jedna z najpięknieszych lalek, jakie powstały w Play Line'ach.
Głowa: TM/© 2000 MATTEL.INC.
Plecy: ©Mattel.Inc.CHINA



Dziewczyny nie są zwykłymi uczennicami, jak wydaje się każdemu, kto widzi je ,,na codzień".


Bo kiedy tylko wracaja do domu, pokazują prawdziwą twarz!
Najpierw przebierają się w kolorowe peleryny i spódnice...


...biorą dołączone do nich akcesoria oraz księgi czarów...



I wreszcie jako czarodziejki komponują i przyrządzają swoje własne ,,secret spells" ;)

Twierdzą, że są nieśmiertelne i mogą zaczarować każdego. Nam już to zrobiły, więc stanowią ważną część naszej kolekcji ;)

16 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą - Kayla ma najpiękniejszą buźkę z całej trójki :-) Poza tym dziewczyny mają bardzo pomysłowe ciuszki ;-)

    Ogólnie ta seria kojarzy mi się z Winx :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Kaylę z tej serii, jest prześliczna, przez te jej wąskie zielone oczy kojarzy mi się z wężem. i ta jedna brew z leciutkim rozwidleniem na końcu! *_* bardzo pasuje do Wicca. jedyne co mi sie średnio podoba to jej ubranie, jest troche takie, sama nie wiem, bardziej pasuje do Pani Wiosny...dzięki temu moja jest przebrana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne lalki :) Podobają mi się stroje Christie i Kayli, idealnie komponują się z kolorem skóry i włosów :) A oczy Kayli trochę mnie przerażają, mogłaby być złą czarodziejką w jakimś fotostory... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kayla jest boska, ma przepiękny kolor włosów!
    Zaczarowane lalki są magiczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh! One są fantastyczne! Wszystkie 3! Straasznie Ci zazdroszczę... Pamiętam, że długo ich szukałam u siebie w mieście i w żadnycm sklepie nie można ich było dostać ;(
    Gratuluję takiej kolekcji Wiedźm ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się najbardziej podoba buźiunia Christie :) Kayla też jest piękna, ale te oczy zbyt....magiczne jakieś?takie kooocie :)

    Fajna seria i ubraka super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie skradły me serce ... fajne są te dodatki , maże o takiej ..! są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta Kayla jest boska ! Szukam jej od dawna ...

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne wiedźmy, kociołki takie Potterowe mają, ale ogólnie postarali się z tymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie że sa tak kolorowe! Poztym nic więcej mnie nie rusza... jakieś takie "przyćpane" ...
    Kayla ma włosy na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dollby - dokładnie :D Właśnie to u nich podoba mi się najbardziej, ale nie umiałam znaleźć słowa na te oczy. Idealny wyraz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super trio. Kolorowe i takie w gruncie rzeczy tajemnicze;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piękne, ale Kayla... CUDNA! I do tego te stroje, baaardzo mi się to trio podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyłączam się do miłośników Kayli :) Oczy ma niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam Kaylę z tej serii, jest fantastyczna. Planuję ją wystylizować po swojemu, ale to kiedy indziej :) Całą paczka idealnie się dopełnia, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Uroda rudej mnie olśniła. Od dziś poluję na nią :)
    A co do Christie & Keely Glam'n'Groom to masz samą lalę bez pieska tak?

    OdpowiedzUsuń