In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

12 sierpnia 2011

Wakacje...

Dzisiejszy post niestety bez szału... Podobnie jak Karina wyjeżdżam. Ale na 10 dni. Mam nadzieję, że uda zrobić mi się jakieś ciekawe zdjęcia i ludzie nie będą bardzo zdziwieni widokiem osoby robiącej zdjęcia lalce ;) Może trafią się też jakieś nowe towarzyszki? Fajnie by było.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że po powrocie nadgonię wszystkie wasze nowe posty :)

5 komentarzy:

  1. Życzę ci udanych wakacji !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wypoczynku Paumar! ;) Mam nadzieję zobaczyć tu za jakieś 10 dni mnóstwo ciekawych zdjęć ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No to udanych wakacji:)
    Moje wakacje już się kończą, niestety bez pogody, ale najważniejsze, że zdjęcia na plaży lalce zrobiłam:)
    Jeszcze raz udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wypoczynku! Ja wróciłam już w poniedziałek w nocy, ale dopiero teraz nadrabiam zaległości. ;)

    OdpowiedzUsuń