In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

1 sierpnia 2011

Moja kolekcja lalek i statystyka

Wiem, że blog jest stosunkowo nowy, ale w którymś momencie kolekcjonowania przychodzi czas na statystykę... Kiedy się to zaczęło? Przyznam, że nie wiem, bo lalki są obecne ze mną od jakiegoś piątego roku życia. Na początku byłam demonicznym fryzjerem, później grzeczną dziewczynką dbającą o swoje lalki. Dopiero z czasem doszło do mnie, że tu chodzi o coś więcej. O kolekcjonowanie. 
Nie robię tego sama, bo z mamą i siostrą, która to jeszcze niektórymi się bawi (ale widzę, że powoli wyrasta z tego). Nigdy nie niszczyła Barbie tak jak ja, zawsze o nie dbała i tak jej zostało do dzisiaj. Martwi mnie jedynie jedna rzecz.... jak my się podzielimy, kiedy będziemy się wyprowadzać? :D

Mam nadzieję, że lubicie zbiorowe zdjęcia, bo poniżej pokażę część lalek, które siedzą u nas wygodnie na półce:

Kiedyś już obliczyłam lalki. Zapisałam wszystko na kartce i... no właśnie, zgubiłam. Postanowiłam więc zapisać tu, na blogu. Bo wiadomo, że jak raz coś trafi do Internetu, to zostaje tam na zawsze ;) Starałam się obliczyć wszystko skrupulatnie, Barbie na półkach, w szafie, szufladach. Aż sama jestem przerażona, ponieważ myślałam, że wynik wyjdzie dużo mniejszy. Czy to już jest obsesja, nie wiem. Zastanawialiście się kiedyś ile pieniędzy poszło na lalki? Aż strach pomyśleć ;) Podzieliłam wszystko (jako tako) na kategorie, a wyniki przedstawia ta tabela:


Pamiętam też o obietnicy danej dollsecondhand. Mam nadzieję na uzbieranie wszystkich bajkowych postaci, może kiedyś mi się uda. Przedstawiam więc Barbie, które uwielbiam najbardziej:

DISNEY COLLECTION

Niektóre lalki firmy Disney, ale większość Mattel.
Od lewej u góry:
- Cinderella - lalka w przebraniu Dobrej Wróżki, Kopciuszek (firmy Disney), Książę i drugi Kopciuszek
- Sleeping Beauty - Aurora oraz Książę Filip (DIsney)
- Beauty and the Beast - Książę, Bella
-The Hunchback of Notre Dame - Phoebous oraz dwie Esmeraldy
- Mulan - dwie lalki oraz Shang
- Aladdin - małpka Abu, tytułowy bohater oraz Jasmina
- Tangled - Roszpunka i Flynn
- Enchanted - Giselle
- Hercules - Megara i Herc
- Pocahontas - John Smith, Pocahontas firmy Mattel i Simba oraz Kokoum
- Snow White - Śnieżka
- Tarzan - tytułowy bohater i Jane
- Princess and the frog - Tiana x2 (jedna Disney Store, druga Mattel zmieniająca się w maskotkę żaby)
- The Little Mermaid - trzy Arielki firmy Mattel, jedna od Tyco, Eryk i jakieś maleństwo wielkości Polly Pocket
- Atlantis - The Lost Empire - Kida oraz Milo
 Na zdjęciu brak Urszuli i Arielki firmy Simba. 

Przepraszam za takiego krótkiego posta. Mam jednak nadzieję, że chociaż trochę podobają Wam się lalki, które u mnie mieszkają. Następnym wpisem postaram się wynagrodzić dzisiejszą nudną notkę ;)

15 komentarzy:

  1. Na pewno masz więcej lalek ode mnie xD Strasznie lubię oglądać takie grupowe zdjęcia i wyszukiwać skarby! Szkoda tylko, że nie dodałaś zdjęcia grupy kolekjonerskiej ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ostroooo. ładna kolekcja ci się zrobiła! Ja osobiście ne lubie lalek Disneja... ale każdy zbiera to co lubi! :D Fajnie pokazałas to w zestawieniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kolekcja!!!nie mogę się doczekać, gdy zaprezentujesz je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisz kiedyś o Flynnie z Roszpunki. To cudny lalek.
    Kolekcja jest imponująca. A notka - nie nudna, tylko pozwalająca mieć nadzieję na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nudny post?! Ależ skąd! Grupowe zdjęcia są jak najbardziej ciekawe! ;)

    47 kolekcjonerskich Barbie, WOW, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Post wcale nie jest nudny! Gratuluję zebrania tak licznej kolekcji. Moja jest znacznie mniejsza. Jestem ciekawa jak ten Ken wróżek wygląda... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazbierało się tego trochę, kilka to chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za komentarze.
    BarbieDream - muszę zrobić odpowiednie, to dodam ;)
    Stary_Zgred - na niego też przyjdzie pora ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Super !
    podziwiam cię ! mieć taką kolekcję .... to moje marzenie heheh ...

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajna kolekcja! juz widze minę jakiegoś dzieciaka, jakby tam wparował:)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja dopiero zaczynam....

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze az pokarzę mojemu chłopakowi że nie tylko ja mam cały pokój w lalkach... ale u mnie nie siedza jedna na drugiej..wole sprzedac niż je zmuszać do tłoków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. łał!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał...........

    OdpowiedzUsuń