In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

24 sierpnia 2011

Ken Apollo by Toys Idol Hellas

Witam wszystkich serdecznie. Wczoraj wróciłam z Grecji. Nie lubię słońca ani wody, chowałam się gdzie tylko można, także zerowa opalenizna doskonale widoczna ;) Za to widoki cudne. Byłam trochę zła, że wrócimy bez żadnych nowych lalek, bo wszędzie same podróbki albo nowości za kosmiczne ceny. Ale siostra w pewnym sklepie trafiła na niesamowite lalki. Strasznie mało o nich wzmianek w Internecie, jedynie na stronie producenta znalazłam zdjęcia.

Niektóre są cudowne! Pierwszy raz aż tak spodobały mi się nieoryginalne lalki. Niestety, dane nam było zobaczyć na żywo tylko niektórych facetów, dziewczyn w sklepie nie było. Zaczynamy więc.

Kolekcja zwie się Greek Mythology, stworzyła ją firma Toys Idol Hellas. W skład serii wchodzi dziesięć lalek, każda posiada jakiś swój atrybut. Są to:

Apollo



Aleksander Wielki

Pytia


Herkules


Zeus


Artemida


Posejdon


Hermes


Afrodyta


Atena


Przedstawiam pierwszego Kena, jakiego kupiłyśmy.
Apollo

Ma włosy koloru brązowego ze złotą poświatą.


Pudełko jest zrobione bardzo starannie, z tyłu przedstawiona jest informacja na temat danego boga, czasem zaś jego pomnik, na podstawie którego tworzono lalkę.




Ubrany jest w stylu greckim, czy też starożytnym. Na białej koszulce dwie drapowane tkaniny w kolorze błękitnym i złotym(fachowo nazywa się to himation). Całość przepasana złotym pasem. Jedynie ten biały T-shirt pod himationem nie wpasował się zbytnio w klimat. Ale chyba większość z nas właśnie tak kojarzy mitologicznych bogów.






Na nogach ma greckie sandały, czyli pedilia.


Nie ma żadnych oznaczeń na ciele, jedynie na ubraniu metka Made In China.
Oprócz tego, posiada artykulację i to całkiem niezłą. Ręce razem z nadgarstkami, nogi ze stopami, talię oraz szyję (poza tym, uroczą ma pieluchę, prawda? :))


Uważany jest między innymi za boga piękna, słońca, światła oraz muzyki. Z tym ostatnim jest związany atrybut dołączony do niego - złota harfa.


Poza tym, da się zauważyć ogromną dbałość o szczegóły. Na dłoniach widać wszystkie paznokcie, a na wewnętrznej stronie linie. Niestety, nie umiem tego ująć w tej chwili, bo nie posiadam swojego apratu...


Na koniec trochę pozowania na tle greckiego obrazu.




Przypadła mu do gustu grecka księżniczka Barbie, która chyba nie narzeka będąc w jego towarzystwie...



Za jakiś czas kolejny mężczyzna z tej serii. Do wyboru miałyśmy Hermesa, Posejdona oraz Herkulesa. Który to będzie, dowiecie się w następnym wpisie :) A teraz idę nadrabiać zaległości w lalkowych blogach.

Zdjęcia dziesięciu lalek pochodzą ze strony http://www.idoltoys.gr i nie są moją własnością.

10 komentarzy:

  1. O rany, ale rarytas upolowałaś! Nawet nie wiedziałam, że taka seria jest. Fajny ten facet, ma taką inną twarz od mattelowskich. A pielucha faktycznie "śmiszna" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę mi nie pasuje jego buzia, ale jakbym go miała to bym się przyzwyczaiła. Aż się wierzyć nie chce, że jest wykonany z taką dbałością. Strasznie spodobały mi się te jego paznokcie i linie na dłoniach ;)
    Strój jak najbardziej odzwierciedla klimat.
    Gratuluję zakupu! I czekam na więcej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej z całej paczki podoba mi się Posejdon. Afrodyta za to - średnio urodziwa i kompletnie nie pasuje jako najpiękniejsza mieszkanka Olimpu

    OdpowiedzUsuń
  4. Stary_Zgred zgadzam się, Afrodyta jest okropna :D Żałowałam, że nie było żadnych lalek, dopóki nie zobaczyłam tych zdjęć. Są średnio urodziwe, najładniejsza jest chyba Artemida. Ale faceci według mnie im naprawdę wyszli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna "pamiątka" z Gracji. :) Księżniczka jak widać zakochała się w nim bez pamięci, tylko czy znajdą wspólny język? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny nabytek, gratuluję! A oprócz tego - dziękuję Ci za cenną informację, bo nabyłam kiedyś taką lalkę używaną i nie mogłam jej rozpoznać... Dlatego u mnie został Markiem Antoniuszem ;)

    http://galeria-barbie.blogspot.com/2011/07/kolekcja-historyczna.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Te lalki są dosłownie "boskie"! :-D A ich szaty przepiękne! Ciekawa jestem, jak by w nich Barbietki wyglądały :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie bogowie bardziej przypadli mi do gustu niż boginie XD Apollo wygląda świetnie :) A z Grecką księniczką tworzą wspaniałą parę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak prawdę mówiac chciałabym miec taka seryjkę tych lalek. Apollo bardzo mi się podoba i jego artykulacja u nas zwykły Ken matelowski nie ma artykulacji .wiec czekam az uzbierasz całą serię i bedziesz nam ją pokazywac !

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie można kupić na internecie???

    OdpowiedzUsuń