In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

3 lipca 2011

Snow White - Disney Store vs Mattel



Pierwszy ,,lalkowy", a zarazem ,,disneyowski" wpis, chciałabym poświęcić Królewnie Śnieżce.
Film ,,Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków" jest przykładem klasycznej animacji zapoczątkowanej przez Walta Disney'a. Uwielbiany przez miliony ludzi, nie tylko dzieci, ale również dorosłych. Chociaż przyznam się szczerze, że nie była to moja ulubiona bajka.

Dopiero w 1992 roku Mattel zdecydował się wydać podobizny Śnieżki oraz siedmiu krasnoludków. Zawsze mnie zastanawiało, dlaczego razem z nią nie wyprodukowali księcia, tak jak to miało miejsce  w wydanych rok wcześniej lalkach; Kopciuszku, Aurorze oraz Belli. Dopiero Disney na rynek wypuścił jej faceta.
Moja Śnieżka pochodzi z Disney Store. Miałam możliwość kupienia tej Mattel, ale jakoś do mnie nie przemawiała. Śnieżka była sprzedawana:


  •  Sama 
  • Z dwoma krasnalami
  • Z siedmioma krasnalami

Zaś same krasnale można było kupić:
  • Osobno
  • Razem
    Wszystkie zdjęcia pochodzą z serwisu eBay, nie są moją własnością.
    Teraz Śnieżka, którą ja posiadam. Pochodzi, tak jak pisałam, z Disney Store. Zdjęcia mojego autorstwa.

    Według mnie jej buźka (choć trochę duża niestety) jest tak śliczna, że przegrywa z tą od Mattel. Lalka ma brokatową suknię, bardzo dobrze odwzorowaną z bajki, oraz kokardkę na głowie. Ah, i te jej czarne włosy i brązowe oczy. Jest urocza :)









    10 komentarzy:

    1. Obie ładne, ale panna w brokatowym wdzianku zdecydowanie bardziej przypomina Disney'owską księżniczkę. Ponadto jest delikatniejsza niż wyrób od Mattel.

      OdpowiedzUsuń
    2. Witaj wśród blogowiczów-lalkomaniaków! Bardzo lubię nowe osoby w naszym gronie i zawsze jestem ciekawa ich kolekcji. Mówisz, że masz 300 lalek, SPORO, tym bardziej nie mogę się doczekać kolejnych wpisów :)
      Co do Śnieżki, ładna jest, choć to zdecydowanie nie mój gust lalkowy :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Ja nie tak dawno kupiłam mattelową Śnieżkę i też jest ładna jak i twoja :) Zdjęcia na moim pingerowym blogu (link w moim profilu na bloggerze), na ten jeszcze nie wstawiłam moich księżniczek ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. Jak dla mnie jest prześliczna i muszę przyznać, że podoba mi się bardziej wersja z Disney Store :-)

      Fajnie, że cała Twoja rodzina zbiera lalki - przynajmniej nie jesteś osamotniona w swojej pasji :-)

      OdpowiedzUsuń
    5. Witamy w lalkowym świecie:) Cieszę się, że kolejne osoby do nas dołączają.
      Uwielbiałam Śnieżkę, gdy byłam mała. Twoja lalka jest śliczna! Brakuje mi jednak wśród laleczek takiej, która byłaby prawie idealnym odwzorowaniem tej z bajki.

      OdpowiedzUsuń
    6. ja mam tylko śnieżkę simby marzy mi się pierwsza edycja z mattel

      OdpowiedzUsuń
    7. Śliczna ta Twoja Śnieżka :)
      Ma świetnie zrobione usta.. I ta niewinna twarz :) Cudo.

      OdpowiedzUsuń
    8. Bardzo fascynuje mnie układ rąk lalek z Disney Store- zupełnie inna pozycja niż rąk ciałka bellybutton, inny (ładniejszy moim zdaniem) kształt palców. Szkoda że DS nie produkuje artykułowanych wersji tego ciałka. (Artykułowane lalki Disney Store istnieją ale używają one ciałka Fashion Fever lub Fashionistas, bez tych ciekawych rączek).

      OdpowiedzUsuń
    9. Ładna, ale ja chcę chatkę królewny śnieżki magiclip
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń