In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

6 lipca 2011

Skipper California 1987

Cały czas szukam swojego miejsca, gdzie wychodzą najlepsze zdjęcia. Dzisiaj więc będą takie na stole oraz z moją tapetą w tle :) Poza tym, jest to chyba ostatni wpis przed moim tygodniowym wyjazdem.
Przedstawiam Barbie...

Skipper California 1987


Przybyła do mnie dzisiaj z All. Nie mogłam się jej doczekać, bo jest to moja najstarsza Skipper. Jej stan? Wręcz idealny! Bardzo się cieszę. Identyfikowanie jej zajęło mi jakieś 2 godziny, ale przy okazji znalazłam też lalkę, od której w ubranku do mnie przyszła. Więc tak wyglądała w pudełku:


A ubranko oraz akcesoria (oprócz aparatu) ma od tej Skipper:


Ubranka pasują do niej idealnie. Ma wełniany sweterek, kombinezon niczym do joggingu, zdejmowane getry oraz białe adidasy. Na razie pozostanie właśnie w tych ciuchach, chyba, że zdobędę kiedyś jej oryginalne. Lalka za nic nie chciała stać do zdjęć, więc przykleiłam ją na krótko plasteliną do stołu :D Na krótko, ponieważ udało mi się zrobić tylko jedno dobre zdjęcie, gdyż po 5 sekundach przewracała się. Uspokajam, że buty nie ucierpiały :)




Jak już pisałam, Skipper posiada akcesoria z zestawu Music Lovin'. Jest to otwierany walkman z kasetą w środku oraz odczepianymi słuchawkami. Walkman wygląda trochę niczym torebka, bo uwieszony jest na żółtej tasiemce, którą lalka może nosić na ramieniu.


Do tego aparat, który nie pochodzi z tego zestawu. Ale i tak jest ładny :)




Co ciekawe, Skipper ma na głowie taki trójkącik, który zasłania druga warstwa grzywki :) Trochę śmiesznie to wygląda, zważywszy na to, że od nowości nie było tam włosów (brak dziurek).


Oznaczenia ma widocznie jedyne na plecach(na zdj nie ujęłam ©, za co przepraszam). Nie będę jej burzyć fryzury, żeby sprawdzić czy na głowie się coś kryje. Chociaż z drugiej strony, może dawne Skipper nie miały tam oznaczeń? Nie chcę tu wprowadzać w błąd, ponieważ nie mam takiej wiedzy.
EDIT: Znalazłam (z pomocą innych blogowiczów, dziękuję ;)) oznaczenie między głową, a szyją.
Głowa: ©Mattel.INC.1963
Plecy: ©Mattel.INC.1967


Ostatnia sprawa. Mold. Jak dla mnie jest uroczy, uwielbiam te dawne twarze :) Skipper ma niebieskie oczy i makijaż w takim samym odcieniu. Oprócz tego prawie proste, ciemnobrązowe brwi, beżowo-pomarańczowe usta i zadarty nosek.


Na koniec Skipper postanowiła się trochę porozciągać, bo znudziło ją to pozowanie.


Ale zaraz jej się przypomniało, że ona się do tego nie nadaje. Przecież jej naturą jest siedzenie na plaży w Kalifornii, miejsca, skąd pochodzi. A nie jakieś tam ćwiczenia...


Drugie zdjęcie pochodzi z http://webdisk.planet.nl/butse023/publiek/album/homepage/htmls/barbie/skippertekst1980.htm
Trzecie zdjęcie z http://www.flickriver.com/photos/anatchim/sets/72157607431374813/
Reszta zdjęć mojego autorstwa.

13 komentarzy:

  1. Widzę, że coraz to nowa szata graficzna - widać jakie lalki jeszcze nam pokażesz ;)

    A Skipper jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro plaża, to czekam na jakąś sesję nad morzem ;-)

    Urocza jest - ja (wstyd się przyznać) nie mam jeszcze żadnej Skipperki, muszę to koniecznie nadrobić :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, w tym roku nie jadę nad morze :( A szkoda, bo śliczne zdjęcia tam wychodzą. Za to może na wsi uda mi się zrobić jakąś sesję.
    Co do szaty graficznej-to chyba jest już to wersja ostateczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może miec oznaczenia też wewnątrz główki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie dobrałaś jej te ciuszki:)
    Skipper zawsze kojarzy mi się z małą dziewczynką- a Twoja niemal idealnie pasuje do moich wyobrażeń na jej temat;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skipka pewnie ma oznaczenie przy otworze główki, tak jak napisała Jola. Możesz to łatwo sprawdzić i nie ma się co martwić, że laleczce zrobisz krzywdę:)
    Śliczna jest, choć mam w swojej kolekcji dwie Skippperki z tego okresu, to jednak ta jest wyjątkowa. Gratuluję nabytku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłam! Oznaczenie Mattel.INC.1963 było widoczne przy lekkim odchyleniu jej głowy, przy wykonaniu takiego ruchu jakbym chciała ją wyrwać :D Serdecznie dziękuję za pomoc oraz komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne lalki - szczególnie spodobała mi się krótkowłosa Basics - od dawna zastanawiam się czy ją kupić, moje ciałko od Artsy tylko czeka na taką ładną buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Milutka Skipper dołączyła do Twojej gromadki! Faktycznie zabawny ten łysy trójkącik na główce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dwie Skipki z tym headmoldem, ale Twoja ma śliczne ślepka!

    OdpowiedzUsuń
  11. O coraz ładniejsze okazy u Ciebie widzę! ;) Ja takiej nie mam... Gratuluję nabytku i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno upolowałam Skipper z tym moldem w lumpeksie i cieszyłam się jak dziecko, choć sprzedawczyni patrzyła na mnie jakbym co najmniej miała "nie po kolei" ;)
    W tym kanarkowym jest Małej niezwykle do twarzy. masz piękne lalki i będę tu zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna jest! Chyba ją nawet na all widziałe, i zdaje mi się że od tej kobiety kupiłem inną skipke :))

    OdpowiedzUsuń