In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

19 lipca 2011

Sesja na wsi - part II

Cześć druga i ostatnia zdjęć, które udało mi się zrobić podczas dziesięciodniowych wakacji. W tej części sesji pozują:
  • Christie, Rappin' Rockin' 1991
  • Teresa Cut 'n Style 2002
  • Skipper California 1987
  • Barbie Fairytopia/Mermaidia
Na pierwszy ogień idzie Christie, która to znalazła ,,cudowny mak", przy którym prawie każda z lalek chciała mieć zdjęcie. Zaś sama Christie nie chciała się od niego odczepić.
Tak wyglądało jej pierwsze spotkanie z pasującym do niej maczkiem:

-O, jaki ładny. Pasuje mi do kurteczki!


Z tego pozowania zrobiło jej się gorąco, więc podpięła sobie bujną grzywkę.


Trochę jej było głupio z braku kolczyków, ale skoro jest na wakacjach, to może sobie na to pozwolić ;)










Teresa upodobała sobie ławeczkę i zeszła z niej tylko na chwilę, aby zrobić zdjęcie przy kwiatach...








Skipper także chciała mieć zdjęcie z makiem, ale bardziej podobały jej się  fioletowe kwiaty. Argumentowała przy tym, że żółty jej sweterka niesamowicie pasuje do tego koloru...








Ostatnie zdjęcie należy do różowowłosej wróżki, która to wyskoczyła zza liści, strasząc tym wszystkie inne lalki. Odechciało im się po tym zdjęć i uciekły.

PS. Nie przepadam za moldem tej ostatniej, ale ujęcie nawet mi się spodobało i tak oto lalka znalazła się na blogu. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam :) Pozdrawiam i do następnego wpisu.

8 komentarzy:

  1. Dobrze, że dodałaś fotkę wróżki, bo faktycznie bardzo udane! Widać, że wszystkie dziewczyny świetnie się bawiły na świeżym powietrzu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne laleczki, szczególnie skipperka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne lalki, a Skipper wygląda jak żywa w tych kwiatach! Oczywiście mnie, jako miłośniczce wróżek, ta ostatnia podoba się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że wakacje im się udzielały. Mi najbardziej podoba się Christie, bo jest murzynką. Nie wiem dlaczego, ale ostatnio bardzo mi się takie podobają. Co do sesji to wyszła cudnie. Podziwiam za pomysłowość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej podoba się Christie, uwielbiam ten headmold, z szerokim noskiem i dołeczkami w policzkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, to Chrisrie 'Rappin Rockin'! Wcześniej jakoś nie zwróciłem na to uwagi... Przyznam, że podoba mi się o wiele bardziej, niż Barbie z tej serii...

    A propos notki - zbliżenie na Skipper przy kwiatach - fantastyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń