In English...

About blog...
Blog is about my collection of Barbie dolls. Categories are on the right. If you want to copy any picture, please, don't do this without my permission.
About me...
Me and my family are collecting Barbie dolls. Our collection is growing with every new doll. What exactly are we collecting? Well, it's Barbie from Mattel, Disney and Disney Store. Sometimes we are buying other dolls.
I'm sorry for any mistakes :)

3 lipca 2011

Każdy kiedyś zaczynał

Witam :)
Zacznę może od tego, że nie umiem zarejestrować się na dollplazie. Więc żeby się nie nudzić i móc wreszcie gdzieś pokazać przynajmniej część kolekcji, założyłam bloga. Pierwszego? Nie. Jakieś trzy lata temu założyłam takowego właśnie tutaj. Skasowałam go, ponieważ nie znałam się dobrze na prowadzeniu blogów, miałam straszny aparat i... nie umiałam robić zdjęć :) Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej, ale nie mnie to oceniać. Wkrótce pojawią się pierwsze posty, mam także nadzieję, że jacyś czytelnicy. Co będę opisywać i jaką blog będzie miał konwencję? Dokładnie nie wiem, bo imponują mi różne blogi(między innymi te, które obserwuję). Wiadomo, że to będą lalki Barbie różnej maści. Mam ich ponad 300, postaram się opublikować tutaj większą część z nich. Prawdopodobnie będę opisywać ich twarze, suknie, dodawać jakieś przemyślenia na ich temat... Dodam, że jest to naprawdę trudne. Bo ciężko będzie dorównać wielu kolekcjonerom, którzy są zaprawieni w bojach blogowych i aby pochwalić ich posty, potrzeba naprawdę wielkich słów uznania... Dobra, może trochę za dużo wazeliny. Trzeba przejść do czynów, nie?  :D
Pierwszy ,,prawdziwy" wpis postaram się dodać jak najszybciej.

7 komentarzy:

  1. Na dollplazie ktoś będący już użytkownikiem, musi polecić cię pozostałym, aby twoja kandydatura została rozpatrzona pozytywnie, bo to forum zamknięte. Wiem to, bo też próbowałam, nikogo nie znając i rezultat był do przewidzenia :D
    Życzę żeby tobie się udało. Pozdrawiam,
    Zgred

    OdpowiedzUsuń
  2. Forum zamknięte, ale polecić cię może również ktoś z blogowiczów- nie zrażajcie się tak szybko, róbcie swoje, piszcie o swoich kolekcjach, nawiązujcie kontakty. Ja osobiście nie znam nikogo, a jednak jestem członkiem dollplazy, chociaż zdobycie zaufania zajęło mi pół roku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ze mnie blondynka, aż mi wstyd :)Faktycznie teraz doczytałam, że trzeba mieć rekomendację. Na pewno się nie zrażę i będę pisać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz i pokazuj te 300 sztuk :D Ja też jestem na DollPlazie i warto się postarać żeby się tam dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z DollPlazy jest nas na Blogspocie sporo osób, więc PISZ, PISZ, PISZ !!!!!! Dzięki blogom dostało się do nas wiele osób, bo właśnie tutaj widać gołym okiem, kto ma pasję lalkową.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w lalkowym blogowisku! Chętnie będę czytać Twoje posty, dodaję Cię także do moich polecanych linków :-)

    Co do dollplazy... To i bez niej da się żyć ;-) Ja daję radę :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło powitać kolejnego lalkowego blogowicza :D

    OdpowiedzUsuń